Full version: Ophelia`s myskankor
shiva
Jag kan bara inte låta bli att säga igen att Ophelia`s inlägg alltid är läsvärda!
Och är det problem föreslår hon alltid mysk- ankor!!!!!! Sååå sööt hon är! wub.gif

Blir dock lite orolig över flickans "händelselösa liv" . Förutom ett besök i helvetet, (vilket jag trodde låg under mitt inmurade badkar). Erbjuder mig härmed att i sommar hitta på massa skojiga saker, om Du Ophelia, har vägarna förbi Sthlm. smile.gif
Magnus
zaaritha
Trodde att det var solis som besökt helvetet? blink.gif
Biggan_
CITAT (shiva @ 03-06-2005, 22:40)
Jag kan bara inte låta bli att säga igen att Ophelia`s inlägg alltid är läsvärda!
Och är det problem föreslår hon alltid mysk- ankor!!!!!! Sååå sööt hon är! wub.gif

Blir dock lite orolig över flickans "händelselösa liv" . Förutom ett besök i helvetet, (vilket jag trodde låg under mitt inmurade badkar). Erbjuder mig härmed att i sommar hitta på massa skojiga saker, om Du Ophelia, har vägarna förbi Sthlm. smile.gif
Magnus

Åh!! Här raggas det visst!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
zaaritha
Instämmer med Birgitta!
För övrigt ÄR myskankor underbara joglar!!
Saknar fortfarande de 4 vi hade, som --tyvärr-- "gick åt helsicke".......
mamamaggan
Följde dina myskankor med Ophelia kanske? unsure.gif
zaaritha
Nja........... En tog räven, en bet en grannes hund ihjäl o de två övriga flög sin väg, när grannhunden mördade ankhannen...
USCH!!
Ophelia
Hmmm...jag tycks ha en övertro på myskankor men det sägs ju vara effektiva mot mördarsniglar och är inte så rymningsbenägna. Nåt som tar död på singlar (och gillar dem) och inte har någon medfödd lust att bara sticka, de kan ju inte vara något annat än en störteffektivt medel mot ALLT!! biggrin.gif

Sedan tycker jag det är så gulligt med ankor när de vaggar runt och snattrar wub.gif

Gällande mitt händelselösa liv så upplever jag att jag tyvärr inte alls har gjort något speciellt med mitt liv. Rest ganska lite, pluggat lite och jobbat.

Resan till helvetet, tyvärr har jag inte rest därifrån. Önskar jag kunde ta snabbaste flyget därifrån men så lätt är det inte. Alla har vi genomgått/genomgår eller kommer att genomgå helvetet i livet. Det är ungefär vad jag gör just nu. Samtidigt som jag jobbar med arbete som är totalt överbelastande just nu. Det är alltså "smärre" kris. Men jag råkar vara en fighter smile.gif

Apropå resa till Stockholm så bor jag ju så gott som nästgårds och heeelt omöjligt är det inte att jag tar mig en tur till min gamsla studentstad. Så vem vet Magnus, kanske står på stationen och skriker efter dig. Stockholm är en fin stad.

biggrin.gif
Biggan_
CITAT
Apropå resa till Stockholm så bor jag ju så gott som nästgårds och heeelt omöjligt är det inte att jag tar mig en tur till min gamsla studentstad. Så vem vet Magnus, kanske står på stationen och skriker efter dig. Stockholm är en fin stad.

Ja, vad var det jag sa!! tongue.gif rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif tongue.gif
amaira
Hihihi ... rolleyes.gif Akta dig Magnus!
CITAT
Nåt som tar död på singlar (och gillar dem)
Tihihihihi ...

(singlar, inte sniglar, om nån trodde det rolleyes.gif )

*hihihihi* fnittrar amaira wub.gif tongue.gif
Biggan_
CITAT
CITAT  
Nåt som tar död på singlar (och gillar dem)

laugh.gif laugh.gif laugh.gif det missade jag laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ophelia
Herregud en sån felstavning, jag är för slarvig att skriva! laugh.gif

Jag blir lite nyfiken på vad Magnus har för helvete under sitt badkar. Låter lite läskigt. Är det spökena efter rörmokaren och kakelplatteläggaren? Jag älskar läskiga spökhistorier!!
Biggan_
CITAT
Jag blir lite nyfiken på vad Magnus har för helvete under sitt badkar

Det måste du ju ta reda på!! tongue.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon