Hmmm...jag tycks ha en övertro på myskankor men det sägs ju vara effektiva mot mördarsniglar och är inte så rymningsbenägna. Nåt som tar död på singlar (och gillar dem) och inte har någon medfödd lust att bara sticka, de kan ju inte vara något annat än en störteffektivt medel mot ALLT!!
Sedan tycker jag det är så gulligt med ankor när de vaggar runt och snattrar
Gällande mitt händelselösa liv så upplever jag att jag tyvärr inte alls har gjort något speciellt med mitt liv. Rest ganska lite, pluggat lite och jobbat.
Resan till helvetet, tyvärr har jag inte rest därifrån. Önskar jag kunde ta snabbaste flyget därifrån men så lätt är det inte. Alla har vi genomgått/genomgår eller kommer att genomgå helvetet i livet. Det är ungefär vad jag gör just nu. Samtidigt som jag jobbar med arbete som är totalt överbelastande just nu. Det är alltså "smärre" kris. Men jag råkar vara en fighter
Apropå resa till Stockholm så bor jag ju så gott som nästgårds och heeelt omöjligt är det inte att jag tar mig en tur till min gamsla studentstad. Så vem vet Magnus, kanske står på stationen och skriker efter dig. Stockholm är en fin stad.