*solis*
Härligt härligt biggrin.gif Sedan det andra trådet om att diska så har jag nu diskat efter måltiderna 3 gånger och gjort diskbänken så fin sååå biggrin.gif
Jag känner mig riktigt mallig idag smile.gif

Forumet är verkligen en bra skola smile.gif wub.gif smile.gif
Biggan_
CITAT (solis @ 05-06-2005, 12:52)
Härligt härligt biggrin.gif Sedan det andra trådet om att diska så har jag nu diskat efter måltiderna 3 gånger och gjort diskbänken så fin sååå biggrin.gif

Forumet är verkligen en bra skola smile.gif wub.gif smile.gif

Men visst kunde du diska och torka av diskbänken innan också rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
Det har du väl inte lärt dej på forumet??? ohmy.gif ohmy.gif laugh.gif
*solis*
CITAT (Birgitta P @ 05-06-2005, 12:55)

Forumet är verkligen en bra skola smile.gif  :wub:  :)

Men visst kunde du diska och torka av diskbänken innan också rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif

Visst har jag kunnat det men men tongue.gif

Genom skriverier om diskandet här på forumet har jag blivit påverkad så att jag hade sådan lust att diska efter måltiderna biggrin.gif
Biggan_
CITAT (solis @ 05-06-2005, 13:05)
CITAT (Birgitta P @ 05-06-2005, 12:55)

Forumet är verkligen en bra skola smile.gif  wub.gif  smile.gif

Visst har jag kunnat det men men tongue.gif

Genom skriverier om diskandet här på forumet har jag blivit påverkad så att jag hade sådan lust att diska efter måltiderna biggrin.gif

Du fick lite inspiration, med andra ord? sleep.gif biggrin.gif
*solis*
Mycket inspiration biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon