BLÅKORN
05-06-2005, 12:45
Hej igen!
Nu är jag här igen med ett nytt namn och ett fungerande album.
Hadde ett för personligt namn tidigare.
Här kommer ni kunna se bilder på mina träd och buskar.
Har lagt in lite redan..
Hej och välkommen igen!
Synd att du inte vill fortsätta att ha personligt ID, men det vore roligt att se dina bilder. Gör ett nytt försök med album så fungerar det säkert.
BLÅKORN
05-06-2005, 16:32
Mitt näsduksträdOkej Cilla jag gick under namnet Thomas tidigare.
Nu testar jag foton och album.
är en idiot på datorer
BLÅKORN
05-06-2005, 16:35
Jag måste testa lite mer, kan ni gå in direkt i mina album nu?
Webbmaster får sudda detta om det är slöseri med utrymme.
Fler trädgårdsbilder
Om du kompletterar din profilinformation (du hittar dit via din kontrollpanel) med att du har ett album så får du en ikon under inläggen så att alla som vill kan titta i dina album.
Mvh
Fenja
Almdalen
05-06-2005, 18:34
CITAT (BLÅKORN @ 05-06-2005, 17:35)
Jag måste testa lite mer, kan ni gå in direkt i mina album nu?
Webbmaster får sudda detta om det är slöseri med utrymme.
Fler trädgårdsbilder Vilka underbara träd din Acer briliantissimum är helt fantastisk, inte utan att habegäret sätter in.
/Ingegerd
olsson a
05-06-2005, 19:27
blåkorn jag har samma problem som dig jag får inte fram ikonen på album hur gör jag jag har gått in på profil och tillagt album men icke
olsson a
05-06-2005, 19:33
nu får jag fram ikonen men när man trycker på den står det att användare inte funnen vad gör jag hjälp
BLÅKORN
05-06-2005, 20:30
Jag måste vara dum, får inte mina album att synas.......
Kolla bild nr 7, närbild på Acer brilliantissimum
och så har lilla Gleditzia inermis kommit med i albumet
CITAT (olsson a @ 05-06-2005, 20:33)
nu får jag fram ikonen men när man trycker på den står det att användare inte funnen vad gör jag hjälp
Du kanske har markerat att albumet/albumen ska vara privata? Du måste skriva i samma användarnamn som du har på albumen i profilinformationen.
Mvh
Fenja
olsson a
06-06-2005, 09:30
Jag måste vara korkad som inte får detta med bilder att fungera har försökt på ändra inställningar. Måste jag börja om från början med ett annat användarnamn eller vad
Snyggt Blåkorn, roligt att se! Lönnen ska jag titta vidare på. Fin plantering, pålning och rätning du gjort! Om det blåser på stället kan man stötta ett träd lite högt i kronan så en tid, men man bör så snabbt som möjligt släppa all stöttning som är högre än halva stammens längd. Kronorna måste vaja för att bygga upp styrka. men det här vet du säkert redan.
Himla fint stenparti också, för att inte tala om den frodiga eken som ser ut att vara långt från eksjuk. Katalpan också kul att se.
BLÅKORN
06-06-2005, 11:57
Ja jag får minska på stödhöjden succesivt, för här blåser det kan jag lova.
Stammen behöver ju gymnastisera för att orka med i framtiden
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.