|
*solis*
05-06-2005, 19:54
När jag var ung på 60 talet skämdes jag för min rumpa;eftersom jag fick höra i England att min rumpa var stor Det var kvinnan i familjen som var så elak Under många år trodde jag på henne Idag när HELA jag är stor så ÄLSKAR jag faktiskt hela min kropp;även fastän den värker och är klumpig Jag har läst i tidningar hur många kvinnor inte gillar sina kroppar
gammelnalle
05-06-2005, 19:57
vad heter rumpa på engelska?? BUT??
TeliaNet
05-06-2005, 19:59
behind? bottom? ass? men jag har en kroppsdel jag gillar
*solis*
05-06-2005, 20:01
CITAT (TeliaNet @ 05-06-2005, 20:59) behind? bottom? ass? men jag har en kroppsdel jag gillar  Vilket då!?!
LadyAdina
05-06-2005, 20:02
Får man bara välja en? Då blir det putmagen! Men den ska snart vara väck! *bestämd*
Ophelia
05-06-2005, 21:25
Det mesta.
*Felix matte*
05-06-2005, 21:32
Nej!
netaave
05-06-2005, 21:59
Magen som blir mer och mer "ampelaktig" ju mer jag går ner.
zaaritha
05-06-2005, 22:02
Jag avskyr min "ölmage", dels för att jag ytterst sällan dricker öl--o är man kvinna --ska man ju bara ej ha ölmage!!!!!
Ja det skulle väl vara magen då som är uppskuren två gånger åt två olika håll. Ser ut som ett upp-och-nervänt T på magen och knöligt och buckligt har det blivit mellan snitten. Fast det kanske kan passera som magrutor!
zaaritha
05-06-2005, 23:52
Ja! Men ölmagen??
barneth
06-06-2005, 01:09
En leverfläck soim jag har på insidan av ena skinkan.. Varje ggr jag skall till och mona så ser det ut som jag skitigt på mig..
Ps, Kul att vara tillbaka.....
zaaritha
06-06-2005, 01:10
Moona på du!!
barneth
06-06-2005, 01:13
CITAT (zaaritha @ 06-06-2005, 02:10) Moona på du!!  att jag ska! Men först skall jag till att sova... Nattis!
TeliaNet
06-06-2005, 10:32
CITAT (solis @ 05-06-2005, 21:01) CITAT (TeliaNet @ 05-06-2005, 20:59) behind? bottom? ass? men jag har en kroppsdel jag gillar  :P :lol: Vilket då!?! du tror kanske jag menar "mmm" men nej, jag menar huvudet. i huvudet har man allt man behöver, smak, lukt, känsel, syn, hörsel, minne, sinne, allt.
Hannele
06-06-2005, 10:40
Jag är näjd med min kropp. Det är maken med! Nu ska jag i väg och träna med min dotter, på gym. Och få ännu vackrare och starkare kropp.
mamamaggan
06-06-2005, 11:00
Gillar min kropp med alla dess skröpligheter för det är den enda kropp jag har.
*solis*
06-06-2005, 11:34
CITAT (mamamaggan @ 06-06-2005, 12:00) Gillar min kropp med alla dess skröpligheter för det är den enda kropp jag har. Precis så tänker även jag
ninnisky
06-06-2005, 14:00
gillar mitt hår - det är axellångt - inte speciellt grått- och det är mitt Mina fingernaglar är också fina - fast de sitter på händer som är stora, svullna och onda Dessutom gillar jag mina långa ögonfransar  speciellt när jag ser dom igenom mina starka glasögon, +5.5 Sen finns det det jag inte gillar - men det får ni inte veta vad det är!!!!
En kroppsdel som jag inte gillar? Njaee... gillar nog alla mina kroppsdelar. Men jag förstår inte varför lilltån som är den känsligaste tån för stötar och slag har placerats längst ut?!
*solis*
06-06-2005, 15:46
CITAT (TeliaNet @ 06-06-2005, 11:32) CITAT (solis @ 05-06-2005, 21:01) CITAT (TeliaNet @ 05-06-2005, 20:59) behind? bottom? ass? men jag har en kroppsdel jag gillar  Vilket då!?! du tror kanske jag menar "mmm" men nej, jag menar huvudet. i huvudet har man allt man behöver, smak, lukt, känsel, syn, hörsel, minne, sinne, allt. VA;är du tankeläsare
Någon kroppsdel jag inte tycker om? Nää... faktiskt inte, numera. Allt jag har fungerar ju, och de är underverk i sig själva. En del delar har "tagit stryk" i livet, desto större anledning att vara varsam och rädd om dem, och kärleksfull. Allt är inte precis "vackert" - det fyller mig med ömhet, för att de ändå tjänar mig så väl, utifrån sina egna förutsättningar. Livet, inklusive jag själv, är ett underverk. Tänk att jag lever... Kan inte tänka mig att "förneka" mig själv, inte ens bitvis eller delvis. Jag tycker om mig, med ömhet  denna min tappra kropp.
japp jag gillar inte mitt högra ben för där sitter min högra höft som gör jävulskt ont o så mitt högra knä som inte har nån menisk kvar efter två operationer o gör jävulskt ont o så min högra fot som jag krossade en isig dag o de känns fortfarande trots att dom tagit bort plåtskrotet i den så den delen gillar jag inte alls men de dagar då de högra benet vill o e br a då gillar jag det alldeles jättemycket
CITAT (oldwolfie @ 06-06-2005, 21:53) japp jag gillar inte mitt högra ben för där sitter min högra höft som gör jävulskt ont o så mitt högra knä som inte har nån menisk kvar efter två operationer o gör jävulskt ont o så min högra fot som jag krossade en isig dag o de känns fortfarande trots att dom tagit bort plåtskrotet i den så den delen gillar jag inte alls Stackars ditt högra ben  övergivet av allt och alla, bara för att det fått ONT. Det är väl det onda som du inte tycker om? Kan du inte tycka synd om ditt stackars ben som har så ont... det har ju råkat riktigt illa ut...  (  )
Jag gillar inte min nacke, eller rättare sagt skadan i nacken som gör att mina armar domnar, huvudet värker och fingrarna inte alltid gör som jag vill. Inte kan jag lyfta tungt, inte gräva i trädgårn och inte heller titta upp på stjärnorna... Fast det har jag löst med att jag lägger mig ner på marken istället! Sen har det vuxit ut en knöl runt de sista nackkotorna, det gillar jag verkligen inte, ser inte klok ut i profil... på framsidan sticker näsan ut och på baksidan, lite längre ner sticker en till näsliknande sak ut, men utan näsborrar då... Fast det har ju medfört att jag oftast har håret utsläppt, och det är snyggt! Men annars är jag nöjd, vilket jag inte var före skadan, så det har ju lett till nåt bra också!
*solis*
07-06-2005, 18:01
Jag älskar varenda centimeter av denna min kropp som gör att jag kan vara här på Moder Jorden. På alldeles för många ställen värker min kropp,men till dom ställerna sänder jag ljus och kärlek i massor Jag tackar min kropp varenda dag för att den orkar
Ja, jag hatar mina stora bröst, de är i vägen. gör att kläder inte passar och gör att jag ser större ut än jag är,
Lena zon 4
*solis*
07-06-2005, 18:14
CITAT (Lena @ 07-06-2005, 19:11) Ja, jag hatar mina stora bröst, de är i vägen. gör att kläder inte passar och gör att jag ser större ut än jag är,
Lena zon 4 Dina bröst behöver din kärlek ;inte ditt hat för när man hatar blir hela kroppen ledsen!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|