*solis*
När jag var ung på 60 talet skämdes jag för min rumpa;eftersom jag fick höra i England att min rumpa var stor ohmy.gif
Det var kvinnan i familjen som var så elak mad.gif

Under många år trodde jag på henne sad.gif

Idag när HELA jag är stor så ÄLSKAR jag faktiskt hela min kropp;även fastän den värker och är klumpig wub.gif

Jag har läst i tidningar hur många kvinnor inte gillar sina kroppar sad.gif
gammelnalle
vad heter rumpa på engelska?? BUT??
TeliaNet
behind? bottom? ass?

men jag har en kroppsdel jag gillar biggrin.gif tongue.gif laugh.gif
*solis*
CITAT (TeliaNet @ 05-06-2005, 20:59)
behind? bottom? ass?

men jag har en kroppsdel jag gillar biggrin.gif tongue.gif laugh.gif

Vilket då!?!
LadyAdina
Får man bara välja en? tongue.gif

Då blir det putmagen! Men den ska snart vara väck! *bestämd*
Ophelia
Det mesta.
*Felix matte*
Nej!
Tjosan
nopp
netaave
Magen som blir mer och mer "ampelaktig" ju mer jag går ner. sad.gif
zaaritha
Jag avskyr min "ölmage", dels för att jag ytterst sällan dricker
öl--o är man kvinna --ska man ju bara ej ha ölmage!!!!!
Magdis
Ja det skulle väl vara magen då som är uppskuren två gånger åt två olika håll. Ser ut som ett upp-och-nervänt T på magen och knöligt och buckligt har det blivit mellan snitten. Fast det kanske kan passera som magrutor! laugh.gif
zaaritha
Ja! tongue.gif
Men ölmagen?? wub.gif
barneth
En leverfläck soim jag har på insidan av ena skinkan.. Varje ggr jag skall till och mona så ser det ut som jag skitigt på mig..

Ps, Kul att vara tillbaka.....
zaaritha
Moona på du!! rolleyes.gif
barneth
CITAT (zaaritha @ 06-06-2005, 02:10)
Moona på du!! rolleyes.gif

att jag ska! Men först skall jag till att sova...

Nattis!
TeliaNet
CITAT (solis @ 05-06-2005, 21:01)
behind? bottom? ass?

men jag har en kroppsdel jag gillar biggrin.gif  :P  :lol:

Vilket då!?!

du tror kanske jag menar "mmm" men nej, jag menar huvudet.
i huvudet har man allt man behöver, smak, lukt, känsel, syn, hörsel, minne, sinne, allt.
Hannele
Jag är näjd med min kropp. Det är maken med! wub.gif
Nu ska jag i väg och träna med min dotter, på gym.
Och få ännu vackrare och starkare kropp.
mamamaggan
Gillar min kropp med alla dess skröpligheter för det är den enda kropp jag har.
*solis*
CITAT (mamamaggan @ 06-06-2005, 12:00)
Gillar min kropp med alla dess skröpligheter för det är den enda kropp jag har.

Precis så tänker även jag wub.gif
ninnisky
gillar mitt hår - det är axellångt - inte speciellt grått- och det är mitt wub.gif
Mina fingernaglar är också fina - fast de sitter på händer som är stora, svullna och onda wub.gif
Dessutom gillar jag mina långa ögonfransar biggrin.gif speciellt när jag ser dom igenom mina starka glasögon, +5.5 biggrin.gif biggrin.gif
Sen finns det det jag inte gillar - men det får ni inte veta vad det är!!!! unsure.gif
Berith
En kroppsdel som jag inte gillar? Njaee... gillar nog alla mina kroppsdelar. Men jag förstår inte varför lilltån som är den känsligaste tån för stötar och slag har placerats längst ut?! unsure.gif
*solis*
CITAT (TeliaNet @ 06-06-2005, 11:32)
CITAT (solis @ 05-06-2005, 21:01)
behind? bottom? ass?

men jag har en kroppsdel jag gillar biggrin.gif  tongue.gif  laugh.gif

Vilket då!?!

du tror kanske jag menar "mmm" men nej, jag menar huvudet.
i huvudet har man allt man behöver, smak, lukt, känsel, syn, hörsel, minne, sinne, allt.

VA;är du tankeläsare tongue.gif ohmy.gif biggrin.gif
amaira
Någon kroppsdel jag inte tycker om? Nää... faktiskt inte, numera.

Allt jag har fungerar ju, och de är underverk i sig själva.
En del delar har "tagit stryk" i livet, desto större anledning att vara varsam och rädd om dem, och kärleksfull.

Allt är inte precis "vackert" - det fyller mig med ömhet, för att de ändå tjänar mig så väl, utifrån sina egna förutsättningar. Livet, inklusive jag själv, är ett underverk. Tänk att jag lever...

Kan inte tänka mig att "förneka" mig själv, inte ens bitvis eller delvis.

Jag tycker om mig, med ömhet wub.gif denna min tappra kropp.
yla
japp jag gillar inte mitt högra ben
för där sitter min högra höft som gör jävulskt ont
o så mitt högra knä som inte har nån menisk kvar efter två operationer
o gör jävulskt ont
o så min högra fot som jag krossade en isig dag
o de känns fortfarande trots att dom tagit bort plåtskrotet i den
så den delen gillar jag inte alls
men de dagar då de högra benet vill o e br a då gillar jag det alldeles jättemycket
amaira
CITAT (oldwolfie @ 06-06-2005, 21:53)
japp jag gillar inte mitt högra ben
för där sitter min högra höft som gör jävulskt ont
o så mitt högra knä som inte har nån menisk kvar efter två operationer
o gör jävulskt ont
o så min högra fot som jag krossade en isig dag
o de känns fortfarande trots att dom tagit bort plåtskrotet i den
så den delen gillar jag inte alls

Stackars ditt högra ben ohmy.gif övergivet av allt och alla, bara för att det fått ONT.

Det är väl det onda som du inte tycker om? Kan du inte tycka synd om ditt stackars ben som har så ont... det har ju råkat riktigt illa ut...
wub.gif ( tongue.gif )
Anma
Jag gillar inte min nacke, eller rättare sagt skadan i nacken som gör att mina armar domnar, huvudet värker och fingrarna inte alltid gör som jag vill. Inte kan jag lyfta tungt, inte gräva i trädgårn och inte heller titta upp på stjärnorna... Fast det har jag löst med att jag lägger mig ner på marken istället! tongue.gif
Sen har det vuxit ut en knöl runt de sista nackkotorna, det gillar jag verkligen inte, ser inte klok ut i profil... på framsidan sticker näsan ut och på baksidan, lite längre ner sticker en till näsliknande sak ut, men utan näsborrar då... Fast det har ju medfört att jag oftast har håret utsläppt, och det är snyggt! biggrin.gif

Men annars är jag nöjd, vilket jag inte var före skadan, så det har ju lett till nåt bra också!
smile.gif
*solis*
Jag älskar varenda centimeter av denna min kropp som gör att jag kan vara här på Moder Jorden.

På alldeles för många ställen värker min kropp,men till dom ställerna sänder jag ljus och kärlek i massor wub.gif

Jag tackar min kropp varenda dag för att den orkar wub.gif
Lena
Ja, jag hatar mina stora bröst, de är i vägen. gör att kläder inte passar och gör att jag ser större ut än jag är,

Lena zon 4
*solis*
CITAT (Lena @ 07-06-2005, 19:11)
Ja, jag hatar mina stora bröst, de är i vägen. gör att kläder inte passar och gör att jag ser större ut än jag är,

Lena zon 4

Dina bröst behöver din kärlek ;inte ditt hat för när man hatar blir hela kroppen ledsen!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon