Full version: Violer
asynja
...av dessa fina violer som just nu blommar i Stadsparken i Örebro.

asynja
Sorry. Funkade visst inte. Återkommer när jag har en lösning...

Nu fungerar det!!!
Airamya
Nähä... laugh.gif Det gick inte, nej...Men violerna är jättefina. Man kan se dem om man öppnar ett nytt fönster o klistrar in adresserna.
Ophelia
wub.gif

Tycker om violer.
pejori
jag ser dom ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
så underbart vackra dom är biggrin.gif biggrin.gif
*Felix matte*
Sååå vackra wub.gif får lust att ta tåget dit.. bara för att uppleva dessa wub.gif

PS. är det inte i Örebro ni har en massa cyklar parkerade vid järnvägsstationen?
Sulawesii
Oh, så vackert! Fast, jag blev alldeles snurrig först av alla starka färger. Hör det till stigande ålder, eller? smile.gif
Sulawesii
CITAT (Felix matte @ 06-06-2005, 22:06)
Sååå vackra wub.gif får lust att ta tåget dit.. bara för att uppleva dessa wub.gif

PS. är det inte i Örebro ni har en massa cyklar parkerade vid järnvägsstationen?

Jo, vi har en massa cyklar ståendes en bit bort (är det bara vi som har så?). Och det är ju bra, för då vet du ju var du ska stiga av tongue.gif .
*Felix matte*
CITAT (Sulawesii @ 06-06-2005, 22:10)
Jo, vi har en massa cyklar ståendes en bit bort (är det bara vi som har så?). Och det är ju bra, för då vet du ju var du ska stiga av tongue.gif .

Det har etsat sig fast i mitt minne eftersom jag hade strumpbyxor under jeansen då vi for härifrån (kring 10 plusgrader) och neråt. I Örebro stannade tåget en god stund... värmen som mötte oss där kändes nästan som bastuhetta tongue.gif biggrin.gif
mamamaggan
Vilka vackra violer tongue.gif !

Är det inte så att ni i Örebro har väldigt vackra parker? Har för mig att ni har fått något pris för derm.
Sulawesii
Japp, det var Stadsparken i Örebro som fick pris för "Sveriges vackraste park 2004".
Fialotta
Älskar violer...så häftigt med en matta av dom smile.gif
Summersun
Underbara violer smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon