Rossi
Jag tycker att du ser lite sliten ut på din signaturbild - du såg lite fräschare ut i förra veckan.

laugh.gif smile.gif smile.gif smile.gif
Maria i Helsingborg
Jobb, jobb och åter jobb tongue.gif rolleyes.gif
Men imorgon är jag leeeedig och hoppas på en god natts (skönhets)sömn!
Nu när det ändå kastas - själv tycker jag att det börjar se ut som om frun behöver raka mer än benen inför badsäsongen! biggrin.gif
Rossi
CITAT (Maria i Helsingborg @ 06-06-2005, 19:07)
Nu när det ändå kastas - själv tycker jag att det börjar se ut som om frun behöver raka mer än benen inför badsäsongen! biggrin.gif

OK då, jag får väl ta bikinilinjen också ..... Det är ju inte alla som uppskattar medelhavs-looken!

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Gossen Ruda
När du nämner bikinilinjen. Vet inte hur många som tittade på Parkinson för några veckor sen. Han hade en rapp gammal käring, Joan Rivers?, som gäst. När dom kom in på ansiktslyftning så sa om sin kompis Cher att när dom skulle vaxa in bikinilinjen fick dom börja i pannan. laugh.gif
Berith
laugh.gif
Joo du Ruda, det finns nog kvinnor som lyft sej så dom fått hår på bröste(n)t!
Sulawesii
Joan Rivers är underhållande! Synd att jag missade henne hos Parkinson.
pejori
tror att det var hon som berättade att kenny rodgers hade skägg bakom öronen laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ophelia
Hon var jätterolig! laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon