lisselbo
Jag hittade henne på Plantagen i Lördags och hon var så söt så hon fick följa med hem.

*Felix matte*
ohmy.gif Ser ju ut som en bukett tulpaner ohmy.gif Så vacker!
tyvärr så kan vi inte ha pelargoner för maken är så rysligt allergisk sad.gif
netaave
Ohh, vad vacker, min strawberry har precis slagit ut också.

Vilket påminner mig om en viss bok.......
Ophelia
Oj så fin! Helt underbar. wub.gif

Skulle passa finemang med mina penséer sm jag har i olika lila nyanser och till vitt.
lisselbo
CITAT (netaave @ 06-06-2005, 23:06)
Ohh, vad vacker, min strawberry har precis slagit ut också.

Vilket påminner mig om en viss bok.......

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
Barnbarnet Emelie 2 år.. hon älskar Jordgubbs Lisa wub.gif

Strawberry
Fenja
Jättefin Lisselbo!! Jag har Andrea Patricia som inte alls har lika fina blommor som din.
Mvh
Fenja
Annlo
Åh vad fin den är wub.gif
Jag har också en sådan men hon har inte kommit med några knoppar än... unsure.gif köpte en stickling i våras på mässan i Örebro!

Visst kommer min väl att blomma i år??

Annlouice

Nej förlåt jag måste nog ändra mig, undrart om inte min heter Patricia Andrea... hmmm måste ut och kolla!
Anki på Öland
CITAT (Fenja @ 07-06-2005, 00:26)
Jättefin Lisselbo!! Jag har Andrea Patricia som inte alls har lika fina blommor som din.
Mvh
Fenja

Nu skall du inte vara sån Fenja....... Patricia Andrea är väl lika fin!

Anki

.....nästan.....
ifibi
Har också en sådan! (tulpanpelargon, alltså) wub.gif
Fialotta
Åhhh...jisses va läcker den var...har inte jag sett nånstans här...måste ut o leta efter en sån...vill ha smile.gif
Betty
Åh så vacker, Marie! Min Victoria Andrea har äntligen fått knoppar, en på varje gren. Jag köpte den i mitten av april så den har tagit god tid på sig. Men det är väl som man brukar säga: "Den som väntar på något gott..." wub.gif
netaave
CITAT (maudan @ 07-06-2005, 11:35)
Åhhh...jisses va läcker den var...har inte jag sett nånstans här...måste ut o leta efter en sån...vill ha smile.gif

Vet inte var i skärgården du bor, men vi var på Väddö idag och där vi blomsterhandlarn vid kanalen hade de tulpanblommande pellisar.
Tyvärr så köpte jag ingen men ångrar mig nästan.
Var köpte du din Marie?
lisselbo
Den fanns på Plantagen, var där i Lördags.
mvh Marie
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon