Full version: Heja Solis
tomas99
Jag tillhör din "fanclub" kör på i vanlig ordning med dina frågor!
*solis*
Tack tomas99 wub.gif wub.gif wub.gif
Kalinsi
Vilken tur att det finns sådana som du Tomas99 smile.gif
*solis*
Solis dies,
dies Dominica, hi hi :inte visste jag att jag hade ett latinskt signatur namn biggrin.gif
*solis*
Säg SOLIS så blir du glaaaad för SOLIS har solens och KÄRLEKENS energier i sitt väsen wub.gif smile.gif wub.gif
*solis*
Jag sitter här framför datorn och samtidigt lyssnar jag på en tysk musik kanal och känner mig oerhört tacksam för att jag får leva,prata,skriva,skratta,krama om min vovvar.....

Tårarna börjar rinna när jag tänker på alla människor som dog i tsunamin sad.gif

Och detta gör att jag önskar att jag kan använda min tid till så mycket godhet som nånsin är möjligt wub.gif wub.gif wub.gif
Hannele
Bäst, det stämmer, Solis leder, idag igen.
*solis*
Åter igen är vovvarna rastade;maten lagad och disken diskad och jag får sitta här igen wub.gif smile.gif wub.gif

Kärleken fortsätter att flöda inom mig;om ni bara visste hur skönt det är att känna denna underbara kraft wub.gif
Denna känsla har ingenting alls att göra med vad som händer utanför mig;alltså kärleken som jag känner är inte beroende av hur människorna bemöter mig ohmy.gif
Det trodde jag förrut men i dagarna som har gått har jag märkt att kärleken finns kvar vad som än händer utanför mig wub.gif wub.gif wub.gif
*solis*
CITAT (Hannele @ 08-06-2005, 17:37)
Bäst, det stämmer, Solis leder, idag igen.

Det är väl ingen tävling det är fråga om här på forumet ohmy.gif
tomas99
Godmorgon solis sitter här på fabriken med en kopp kaffe och en mazarin på min första rast, det var en härlig morgon i dag när jag joggade till jobbet så hördes det fågelsång över allt, livet är härligt eller hur solis.
*solis*
CITAT (tomas99 @ 09-06-2005, 07:34)
Godmorgon solis sitter här på fabriken med en kopp kaffe och en mazarin på min första rast, det var en härlig morgon i dag när jag joggade till jobbet så hördes det fågelsång över allt, livet är härligt eller hur solis.

Visst är livet HÄRLIGT fuulständigt UNDERBART
Jag förundras över livet varenda dag och över kärleken som vi alla har inombords;hade vi inte det så kunde vi jo inte leva wub.gif

Tråkigt att vara instängd på en fabrik en sådan här solig dag speciellt.
*solis*
Och solen fortsätter att stråla,kan man vara annat än lycklig och glad då,jo visst finns det människor som är olyckliga och de har säkert anledningar till det.

Jag äger en magisk kula inom mitt eget väsen och detta gör att jag kan se på livet ifrån många vinklar;alltså mina egna olika vinklar;oj oj oj vad intressant och roligt det är wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon