Full version: Ny på Odla.se
Snakis
HEJ!!
Jag är helt ny här på Odla. Hoppas att jag kan få hjälp av alla er erfarna odlare med mina frågor och funderingar framöver. Den första tråden jag följde här var den om Solis, hoppas att det var ett undantag.....trodde att alla var här för att diskutera med varandra, inte att förnedra varandra. unsure.gif
amaira
Varmt välkommen Snakis! Hoppas du kommer att trivas med oss wub.gif
Rossi
Välkommen till gänget!
Ophelia
Hej och välkommen. Hoppas du inte tror att alla är erfarna odlare för då gör jag dig besviken. Jag är en glad nybörjaramatör biggrin.gif
mamamaggan
Välkommen hit wub.gif . Du kommer säkert att trivas här smile.gif .
Snakis
Tack!!! biggrin.gif
Biggan_
Välkommen hit Snakis! biggrin.gif
Detta är dårarnas paradis emellanåt, men bry dej inte om det. Man läser bara vad man själv vill!
Jasmin
Varmt välkommen! Är själv ganska ny på detta forum och trivs bra. Hoppas att du också ska göra det! wub.gif
Betty
Hej och välkommen säger jag med! smile.gif
kristerh
Välkommen, ang tråden om Solis kan du göra som jag, glömma och inte blanda mig i, sådana påhopp brukar det inte vara här på odla (inte så ofta iallafall) sådana trådar är det bäst att bara låta bli att skriva i.
krister
kerstin z5-6
Välkommen hit ! smile.gif
fruberglund
Välkommen önskar även fru Berglund smile.gif
Gossen Ruda
Detsamma från Rudan. För det mesta är det lugnt här men ha en hjälm och gasmask i beredskap och sitt inte för nära datorn. rolleyes.gif laugh.gif biggrin.gif
Reserv
CITAT (Snakis @ 08-06-2005, 20:40)
Den första tråden jag följde här var den om Solis