Full version: Ny på Odla.se
Snakis
HEJ!!
Jag är helt ny här på Odla. Hoppas att jag kan få hjälp av alla er erfarna odlare med mina frågor och funderingar framöver. Den första tråden jag följde här var den om Solis, hoppas att det var ett undantag.....trodde att alla var här för att diskutera med varandra, inte att förnedra varandra. unsure.gif
amaira
Varmt välkommen Snakis! Hoppas du kommer att trivas med oss wub.gif
Rossi
Välkommen till gänget!
Ophelia
Hej och välkommen. Hoppas du inte tror att alla är erfarna odlare för då gör jag dig besviken. Jag är en glad nybörjaramatör biggrin.gif
mamamaggan
Välkommen hit wub.gif . Du kommer säkert att trivas här smile.gif .
Snakis
Tack!!! biggrin.gif
Biggan_
Välkommen hit Snakis! biggrin.gif
Detta är dårarnas paradis emellanåt, men bry dej inte om det. Man läser bara vad man själv vill!
Jasmin
Varmt välkommen! Är själv ganska ny på detta forum och trivs bra. Hoppas att du också ska göra det! wub.gif
Betty
Hej och välkommen säger jag med! smile.gif
kristerh
Välkommen, ang tråden om Solis kan du göra som jag, glömma och inte blanda mig i, sådana påhopp brukar det inte vara här på odla (inte så ofta iallafall) sådana trådar är det bäst att bara låta bli att skriva i.
krister
kerstin z5-6
Välkommen hit ! smile.gif
fruberglund
Välkommen önskar även fru Berglund smile.gif
Gossen Ruda
Detsamma från Rudan. För det mesta är det lugnt här men ha en hjälm och gasmask i beredskap och sitt inte för nära datorn. rolleyes.gif laugh.gif biggrin.gif
Reserv
CITAT (Snakis @ 08-06-2005, 20:40)
Den första tråden jag följde här var den om Solis

Välkommen säger jag också. Men jag måste erkänna att dom första trådarna jag följde var nog om förkultivering och pallkragar, vem söker sig in på ett trädgårdsforum för att läsa alla Solis trådar? Jag läser fortfarande mest i dom andra avdelningarna och söker efter svar på frågor och funderingar man har, men det känns lättare att skriva här. Som det redan är sagt : Välkommen till dårarnas paradis! wub.gif
Summersun
Välkommen smile.gif är själv också ny här... och även nybörjare vad gäller trädgård.
cic
Välkommen! Här kan du lära dig hur mycket som helst! Det finns en OTROLIG kunskap på alla områden här!

Vad gäller avdelingen "småprat" kan du ju bara hoppa över den om du vill. Eller bara läsa dom som verkar ha en intressant rubrik. Käbbel är det, men låt inte intrycket av "solis-trådarna" färga omdömet av hela odla.nu.
Hannele
Välkommen, Snakis!
Håll dej till avdelningen Träd, buskar och häckar, så lär du dej massa nyttigt. sleep.gif
Caprice
Välkommen hit..!

Caprice
Helen i Piteå Zon 5
Hej och Välkommen hit! vill även jag önska dig, hoppas du kommer att trivas. rolleyes.gif /Helen
Tjosan
Vill du ha odlingstips så har du kommit helt fel tongue.gif
Som Hanele sa är träd buskar o häckar bättre...
Tesa
Välkommen....
...ibland så är forumetsom en infekterad böld..väldigt irriterat...men för det mesta är här bara trevligt...
Hoppas du skall trivas...och som tiidgare sagt..Man läser bara det man vill själv...
*solis*
Hjärtlig välkommen är du;här finns det ett härligt gäng av underbara människor wub.gif
Snakis
TACK alla!! rolleyes.gif
jomar
Hej!

Jag är också ganska ny här men mitt förstaintryck av det här forumet var hur fantastiskt glada och ohejdat positiva alla var här. :-)

Min odling sträcker sig till några krukor på skrivbordet.
Sulawesii
Välkommen Snakis!
Hoppas att du kommer att trivas här med oss!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon