|
Full version: Horoskop....
Hahhaaa Väldigt bra!
gammelnalle
09-06-2005, 12:02
hmm har de inget för oss med det andra könet?? den verkade vara för Quinnor... men vissst stämmmer den... MINST lika bra som andra horoskåp...
mamamaggan
09-06-2005, 12:29
 Där fick man verkligen veta vad man går för!
farbror B
09-06-2005, 12:35
Tyckte inte det var så roligt.
Att få skriva horor, slynor och såna ord, är det moget?
mitt horoskop är bättre!
Horoskop
Om du lämnar hemmet idag, är sannolikheten större att du träffar en främling. Du har ett lyckotal ! Om du har svårt att hålla i pengarna, kan du få svårt att få pengar över de sista dagarna före lönen. Om du lägger manken till på jobbet, kan du få mer uträttat. Om du är arbetslös och aktivt söker jobb, kan chansen att få ett öka. En kärleksrelation kan förbättras om du är trogen. Ta inte med problemen i sängen! Om grubblar för mycket, kommer du bara att ligga vaken tills du somnar!
mamamaggan
09-06-2005, 12:36
Farbror B , vad kostar det att få ett sådant horoskop ställt av dig  ?
farbror B
09-06-2005, 12:43
gällde detta inte dej menar du?
mamamaggan
09-06-2005, 12:54
Nja, trodde att det var ditt personliga horoskop så då kan det väl inte gälla mig  ? Utan jag skulle väldigt gärna vilja ha ett eget personligt ( och om det slår in att jag ska få mycket pengar så får du 10% ).
*solis*
09-06-2005, 13:33
CITAT (farbror B @ 09-06-2005, 13:35) [b][color=red] Tyckte inte det var så roligt.  inte jag heller ser inte det roliga i allmäna förolämpningar
CITAT (farbror B @ 09-06-2005, 13:35) Tyckte inte det var så roligt.  Det tyckte inte jag heller...
Gillar farbror B:s horoskop allra bäst  , det var verkligen huvet på spiken!!
zaaritha
10-06-2005, 19:52
Som jag sagt tidigare: får man ett personligt horoskop av en seriös person, så är det nästan otäckt, vad bra det stämmer!!
CITAT (gammelnalle @ 09-06-2005, 13:02) hmm har de inget för oss med det andra könet?? den verkade vara för Quinnor... men vissst stämmmer den... MINST lika bra som andra horoskåp...  Nja.. Är du Våg så är du bög.. Det vet jag för det stod i horoskopet  Jag tyckte iaf det var roliga horoskop..
Ophelia
10-06-2005, 20:29
CITAT (farbror B @ 09-06-2005, 13:35) Tyckte inte det var så roligt.
Att få skriva horor, slynor och såna ord, är det moget?
mitt horoskop är bättre!
Horoskop
Om du lämnar hemmet idag, är sannolikheten större att du träffar en främling. Du har ett lyckotal ! Om du har svårt att hålla i pengarna, kan du få svårt att få pengar över de sista dagarna före lönen. Om du lägger manken till på jobbet, kan du få mer uträttat. Om du är arbetslös och aktivt söker jobb, kan chansen att få ett öka. En kärleksrelation kan förbättras om du är trogen. Ta inte med problemen i sängen! Om grubblar för mycket, kommer du bara att ligga vaken tills du somnar!
Vore tacksam om du ställde mitt personliga horoskop. Släng fram kristallkulan, korten eller vad du nu använder och tala om för mig vilken dag kärleken trillar in i min famn, hur många miljoner jag kommer att vinna samt vilket plastiklyft i raden jag kommer att göra när jag är 98 år!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|