*solis*
Jag höll nästan på att svimma då jag gick till Netto under eftermiddagen!
stan var fylld av människor, bilar,studenter kördes runt i alla möjliga fordon och musik spelades på högsta volym, studenterna sjöng och var glada biggrin.gif

Jag var så lycklig att jag klarade mig tillbaka hem wub.gif
stina
Jag var nere vid Sergels torg (Stockholms city) en sväng på eftermiddagen. Ett öronbedövande dån av glada ungdommar på lastbilsflak. En helt underbar syn var en säkert 80-årig gumma som stod och dansade på trotoaren och hyllade ungdomarna. Obetalbar syn!!! rolleyes.gif

/Stina
*solis*
CITAT (stina @ 09-06-2005, 20:43)
Jag var nere vid Sergels torg (Stockholms city) en sväng på eftermiddagen. Ett öronbedövande dån av glada ungdommar på lastbilsflak. En helt underbar syn var en säkert 80-årig gumma som stod och dansade på trotoaren och hyllade ungdomarna. Obetalbar syn!!! rolleyes.gif

/Stina

henne hade jag velat se wub.gif
Betty
Ja visst blir man härligt nostalgisk och glad av att se alla dessa unga som äntligen får gå på sommarlov. För att inte tala om alla de lyckliga som tagit studenten. smile.gif "Den blomstertid" är nu kommen. wub.gif
*solis*
Och de sjunger alltid :sommartiden hej.....
det låter så härligt att jag får tårar i mina ögon wub.gif
stina
CITAT (solis @ 09-06-2005, 20:47)
/Stina

Ja önskar att jag tänkt på att ta fram kameramobilen!!! Det underbara var att alla ungdomar på sina lastbilsflak blev helt saliga av den lilla gumman, tjoade och dansade med armarna sträckta mot henne. Och hon med sina smala armar sträckta mot dem i dansens virvlar!!!!

wub.gif wub.gif wub.gif
*solis*
CITAT (stina @ 09-06-2005, 20:50)
CITAT (solis @ 09-06-2005, 20:47)
/Stina

Ja önskar att jag tänkt på att ta fram kameramobilen!!! Det underbara var att alla ungdomar på sina lastbilsflak blev helt saliga av den lilla gumman, tjoade och dansade med armarna sträckta mot henne. Och hon med sina smala armar sträckta mot dem i dansens virvlar!!!!

wub.gif wub.gif wub.gif

Jag blir jätte berörd av sådant wub.gif
stina
Jag också - jag fick faktiskt tårar i ögonen!!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon