*solis*
---
mamamaggan
Fina blommor och fina bilder smile.gif . Vad fint det kan bli med ite blommor på gården.
Betty
Fina bilder Solis! Du som gillar fuchsior men säger dig inte ha plats för några, ett litet tips till dig: Häng dem i amplar i grenarna under träden, de trivs bra där i trädskuggan! smile.gif
*solis*
CITAT (Betty @ 09-06-2005, 20:43)
Fina bilder Solis! Du som gillar fuchsior men säger dig inte ha plats för några, ett litet tips till dig: Häng dem i amplar i grenarna under träden, de trivs bra där i trädskuggan! smile.gif

Jag är lite rädd att någon skulle stjäla fuchsiorna då sad.gif
Tack för tipset!
renate
Fint du har gjort på gården Solis,det är roligt att påta i jorden och ser det växer.
Tittade även på hundarna.
Tack för titten Solis.
stina
Tack för fina bilder!!!!! smile.gif
fruberglund
Ser ut som du trivs som fisken i vattnet bland dina blommor smile.gif

Roligt att se!
yenny
Fina bilder smile.gif

Och kul att se hur du ser ut smile.gif
*solis*
Vad härligt att ni gillade bilderna wub.gif
mrsgreen
Skrev ett litet meddelande i din gästbok.
hej hej..
amaira
Ja visst är det fina bilder! På fina blommor och fin tant wub.gif

(du gillar ju att vara "tant" är bäst jag förtydligar till andra som läser tongue.gif
Jag tycker också det är roligt att vara tant rolleyes.gif)

Tack för titten.
*solis*
----
gunvor
alltid roligt att se hur folk ser ut - konstaterade att solis ser väldigt snäll ut - men man vet aldrig vad som döljer sig bakom en snäll fasad!!! wub.gif rolleyes.gif tongue.gif ohmy.gif
amaira
Vet man vad som"döljer sig" inom och bakom någon människa, egentligen ?? tongue.gif wub.gif wub.gif
Vi är ju alla så olika - och ändå så lika ...

CITAT
För när människor har varandra,
bor de alla i samma land.
Och vi är ju så lika alla,
och din hand är så lik min hand ...

*nynnar på en sång* rolleyes.gif
*solis*
----
zaaritha
mrsgreen

Man får tydligen inte säja så, på forumet!
Reserv
CITAT (zaaritha @ 11-06-2005, 20:05)
mrsgreen

Man får tydligen inte säja så, på forumet!

Kan jag få fråga? Vem tusan är det som bestämmer här egentligen? wacko.gif blink.gif wink.gif Vissa tror tydligen att Forumet är deras privata tillhörighet och att dom bestämmer, vad som får skrivas, hur det får skrivas, när det får skrivas och gärna av vem det skrivs. Man känner sig sååå motiverad ibland rolleyes.gif sleep.gif
zaaritha
Ja jag känner också att "jag gör fel"............
Reserv
CITAT (zaaritha @ 11-06-2005, 20:13)
Ja jag känner också att "jag gör fel"............

Så ska det väl faen inte behöva kännas på ett forum, eller? blink.gif wink.gif unsure.gif
zaaritha
Neeeeej, egentligen inte! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon