Full version: Bildgåta
Gossen Ruda
Vad blommade här förra året?

Betty
Någon klocka kanske...? unsure.gif Men vad tror du blommade här förra veckan? smile.gif
Boxer
CITAT (Betty @ 09-06-2005, 20:59)
Någon klocka kanske...? unsure.gif Men vad tror du blommade här förra veckan? smile.gif

Backsippa
Ophelia
Bolmört!
Gossen Ruda
CITAT (Ophelia @ 09-06-2005, 21:00)
Bolmört!

Rätt.
Gossen Ruda

Som sagt, ingen klocka. Har ingen aning vad du fotat men det var en tjusig bild.
Betty
CITAT (Boxer @ 09-06-2005, 21:00)
Någon klocka kanske...? unsure.gif  Men vad tror du blommade här förra veckan? smile.gif

Backsippa

(tror du har kikat i en annan tråd...) wink.gif Ja, det är en utblommad backsippa.

Tror att Ophelia har rätt i sin gissning på Åkes bild. smile.gif

Ooops, var visst lite långsam där... rolleyes.gif
Ophelia
Tjoho. smile.gif
Boxer
CITAT (Betty @ 09-06-2005, 21:04)
(tror du har kikat i en annan tråd...) wink.gif Ja, det är en utblommad backsippa.

Nix! tongue.gif Så det så. rolleyes.gif
Rossi
Här kommer en till överblommad backsippa! rolleyes.gif

Betty
Den var väl fin! biggrin.gif Fast inte lika blöt som min då... tongue.gif
yla
bolmörten ser verkligen ut som ett filigransarbete rolleyes.gif
amaira
Bolmört ... inte undra på att jag inte kunde... (nån sån har jag inte och har aldrig haft, knappt ens sett

Backsippa känner jag inte heller till annat än från bild (mest era bilder smile.gif )

Fina bilder allihopa. Och det är så oerhört charmingt med vattendroppar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon