Reserv
Finns det nån här på forumet som vet om det är en växtbytardag (kväll) i Sundsvall på måndag 13/6, närmare bestämt i Kvissleby? unsure.gif Man kan läsa det på kommunens internsidor, men ingen reklam har gått ut (vad jag vet om) Förra året var det tydligen en sån kväll där också, men det var så dåligt med plant då för det var tidigt på säsongen. Om det skulle vara en växtbytardag nu så skulle det nog gå bättre för det har kommit upp ganska bra nu. Finns det nån som vet något om det här?
adamos
Jag så g också det på KOMIN, så då är det nog så.
Annika Ljunggren
Skulle vara kul att gå, men jag hinner nog inte. Brukar det vara andra liknande aktiviteter i Sundsvalls området?

Jag har inte sett något i tidningarna iallafall.
Ersättare
Fråga Copycat2 hon var där. Vem vet, ni kanske träffades där i Kvissleby, eller gjorde ni sällskap? laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
Näe, jag var inte där, jag tyckte inte att jag hade tillräckligt med information så mina plant jag hade över får växa på sig ett år till. Med lite tur så kanske kommunen kan ge ut lite information som syns och att man vet vad det gäller, annars så verkar det va´väldans tunnt med blomsterträffar och allt man skulle vilja ha. Till och med vårmässan va´en besvikelse, dom sålde juh nästan inga blomster alls, vanliga pellisar som man kan få tag i på ICA, för hutlösa priser dessutom. mad.gif
Lena
Hej Reserv

Har du funderat på att gå med i trädgårdsföreningen i Sundsvall, dom har utflykter, plantbytardagar, trädgårdstramp o.s.v. där är jag medlem ochn det är väldigt givande

Lena

http://hem.passagen.se/sundtrad
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon