Full version: Solglitter...
Åsa K, zon 1
Fantastiskt!

När jag körde hem på lunchen så glittrade vattnet på de små sjöarna vid fågelskyddsområdet tongue.gif

Ni vet det där solglittret som man kan se sommaren tongue.gif

Vägen går mellan havet och fågelskyddsområdet och vägen fanns långt innan det blev påtänkt att det skulle bli fågelskyddsområde. Så jag har en fantastisk väg till jobbet, skall snart börja cykla istället.

Jag måste nu köra hem på dagen och öppna dörrarna till utrummet, annars blir där +30, men snart kan jag öppna på morgonen, bara det blir frostfritt.
Almdalen
Bara solen skiner så känns det att sommaren är på väg. Ibland kommer det lite hinder ivägen men det är väl så det skall vara.
Det låter underbart med så härlig väg till jobb, själv är jag i stan och cyklar ca 5 min huvudled till jobb. I morse kändes det lite kallare men det beror väl också på "sommartiden". för min del kunde den väntat ett par veckor.
rolleyes.gif
Ingegerd
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon