bikiv
...tittade på bilderna i mitt album på jobbdatorn! Där var dom suddiga och oskarpa och inte alls så som jag kan se dom hemifrån!

Efter mycket om och men och krånglande bredband lyckades jag - med stort tack till Felix matte, som i en annan tråd informerade om hur bilderna kunde minskas ned - få till ett album.

Många av er "därute" har stor kunskap! Har det någonting med upplösning på bildskärmen att göra? Kan jag fixa till till mina bilder så att dom blir mer skarpa?
kerstin z5-6

Det är inget fel på skräpan i dina bilder -möjligt att du har konstig inställning på din hemmaskärm ?
Reserv
unsure.gif Du har redan fixat dom va´? På min dator är dom helskarpa och det är mycket fina bilder du har, önskar att jag hade ett album själv nu när jag ser ditt fina. Det har du gjort bra, grattis! wub.gif
Fialotta
Vilket gulligt ställe och så fint du hade det i trädgården,
där ligger du nog på knä ofta du.
Bilderna var jättefina i min dator...tack för titten wub.gif
bikiv
Åhhh, vad glad blir! Vet inte varför bilderna såg så "konstiga" ut på jobbet?

Vår lilla kolonistuga och tomt är "PARADISET PÅ JORDEN", och jag älskar att "ligga på knä" och "känna" varenda millimeter... jord, växter och ogräs. Kontrast till skivbordsjobbet måndag - fredag. Och drömmarna under vintersäsongen, frösådden på våren...
fruberglund
Verkligen jättefina bilder och vacker trädgård. Tack för titten smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon