råse-marie
Idag kommer alla tjejerna från hans jobb ( typ 50 st ) wacko.gif
och kidnappar gubben dom ska fira hans 50 årsdag.
Han tror att vi ska till en kompis och fira att dom ska gifta sig.Ojoj dom här sista timmarna blir svåra att hålla sig blink.gif laugh.gif

Sen får ha i present att åka och dyka med tuber ( och all tjejer wink.gif )
men det blir ett annat datum för det var upptaget idag .

Själv har jag fotfarande INTE bestämt hur VI ska fira och vad vi ska uppvakta med SUCK ... det värsta är att vi inte har pengar sad.gif

annars vore det lätt smile.gif smile.gif

Ja nu ska jag gå och fortsätta med strykningen och vänta att få se hans min .... laugh.gif

Hoppas ni får en bra dag ( trots regntunga skyar ... sad.gif iallfall i västerås )
Monica M zon 4
Spännande. Hoppas han får det trevligt på sin överraskningsfest!
Ophelia
Låter ju jättekul. Du själv kanske ska uppvakta med en riktigt romantisk och trevlig kväll biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
amaira
Bortförd av femito tjejer ... ojojoj, vilken dag biggrin.gif wub.gif

Låter kul wub.gif .
råse-marie
Ja det är tur man inte tillhör det svartsjuka gänget laugh.gif

Då skulle det blir problem blink.gif
Hannele
CITAT (råse-marie @ 11-06-2005, 07:49)
Själv har jag  fotfarande INTE  bestämt  hur VI ska fira och vad vi ska  uppvakta med   SUCK ... det värsta är att vi inte har pengar  :(

Det är väl inte pengar han vill ha, utan ditt sällskap. unsure.gif
Låna tält och ha en romantisk oförglömlig veckoslut bland fågelsång. laugh.gif wub.gif
netaave
Pengar är inte allt, ge honom en upplevelsedag, ät något gott och gör något ni kanske pratat om men inte blivit av och som inte kostar så mycket.

Värst är väl om omgivningen förväntar sig fest, då får ni i så fall be dom bidra till festen = present från dom. När min gubbe fyllde fick dom anmäla sig till festen gm att sätta in en hundring på vårt pg, för det fick dom middag med dans till cd på en bygdegård. Jättekul blev det. (och pengar över) tongue.gif
Biggan_
CITAT
Värst är väl om omgivningen förväntar sig fest, då får ni i så fall be dom bidra till festen = present från dom. När min gubbe fyllde fick dom anmäla sig till festen gm att sätta in en hundring på vårt pg, för det fick dom middag med dans till cd på en bygdegård. Jättekul blev det. (och pengar över)

Vilken lysande idé du kommer med här netaave! tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Ciczi
Hur gick det på överaskningsfesten? *nyfniken*

När mina föräldrar fyllde femtio (med två månaders mellanrum) ville ingen av dem ha fest så de bokade en resa för sig och barnen. Också ett sätt att fira födelsedag!

Ciczi
råse-marie
Nu är han hämtad ... wub.gif
oj vad han blev chockad ohmy.gif
Men vad jag skrattade han såg alldeles förstörd ut gubben wub.gif
Hoppas att han får det kul jag får väl berätta imorgon vad dom gjorde .
Nu ska Josefine och jag mysa smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon