Ibland händer saker så snabbt så man knappt hänger med. Vi blev intresserade av ett koloniområde nära stan där våra vänner har stuga. Trodde att det var kört för säsongen då det redan sålts flera stycken och vi var lite sena i starten...
I förrgårblev jag uppringd av en kvinna som ska sälja sitt hus och vi blev hemskt glada men det var en till som gärna ville köpa så vi trodde att det skulle bli en tuff budgivning. Men i går kväll ringde säljaren och sa att hon ville vi skulle ha huset så det är vårt nu! Och det är ett hus från våra vänner!
Vi har skrivit och lagt handpenning och tittat och fotat och mätt. Stugan är 30kvm med ett sovrum och möjlighet att göra en sovalkov. Och en jättefin öppen spis och en härlig glasveranda! Tomten är underbar med gamla äppelträd och härliga gamla perenner. Det känns helt overkligt!
Men hur ska jag klara mig utan odla??? Alla frågor som jag kommer att ha och ingen dator.. ..
Det bästa av allt är att barnen verkligen vill dit för det är massor med ungdomar som bor där. Och min man kan ha en liten båt vid bad&båtplasen på området. Perfekt för alla! torvan