*solis*
Alltså är jag van vid babbel i alla fall inom forumvärlden wacko.gif
Men nu har alla ord på något vis försvunnit till mitt innersta och oj oj oj vad dessa ord och tankar stökar nu som om faen själv med alla sina hantlangare hade en fest laugh.gif ohmy.gif sad.gif

Så jag får nu se om jag klarar av en ny stil att skriva utan babbel!?!
Men svårt är det vill jag säga:har man varit på ett sätt under så många år så är det svårt att ändra sig sad.gif

Min pappa sa alltid:livet lär;hoppas att han hade rätt wub.gif
Reserv
Babbla på du, man måste inte ha totalt hjärnsläpp, det räcker med litegrann. tongue.gif Du måste väl ha en åsikt om saker och ting i dom trådarna som redan finns? unsure.gif Och din fråga om invandrarmamman var väl helt normal den också, babbla på du, men du får gärna babbla med oss andra och inte bara för dig själv rolleyes.gif wub.gif
*solis*
CITAT (Reserv @ 12-06-2005, 11:33)
Babbla på du, man måste inte ha totalt hjärnsläpp, det räcker med litegrann. tongue.gif Du måste väl ha en åsikt om saker och ting i dom trådarna som redan finns? unsure.gif Och din fråga om invandrarmamman var väl helt normal den också, babbla på du, men du får gärna babbla med oss andra och inte bara för dig själv rolleyes.gif wub.gif

Du Reserv;jag kan inte annat än gilla dig för du ser verkligen genom allt biggrin.gif
Åter igen hjälpte du mig att öppna mina ögon:eftersom jag bara älskar att kolla på mina egna skriverier allra helst wacko.gif

Jag är nog lite narcissistisk(?)=d.v.s. älskar bara mig själv mad.gif
TVI fick jag för att jag älskar allihoppa!

DU ÄR BRA RESERV och TACK igen wub.gif wub.gif wub.gif
Ophelia
Allt har sin tid. Tid för babbel, tid för reflektion. smile.gif
*solis*
CITAT (Ophelia @ 12-06-2005, 11:44)
Allt har sin tid. Tid för babbel, tid för reflektion. smile.gif

Jag skall helst gör allt samtidigt;inte att undra på att jag blir stressad blink.gif
Ophelia
CITAT (solis @ 12-06-2005, 13:44)
CITAT (Ophelia @ 12-06-2005, 11:44)
Allt har sin tid. Tid för babbel, tid för reflektion.  :)

Jag skall helst gör allt samtidigt;inte att undra på att jag blir stressad blink.gif

Verkligen inte!! Du borde ta en dag och bara reflektera över livet. Jag har t o m reflektionstid på mitt arbete. fast då reflekterarjag över mitt arbete och hur det gått biggrin.gif
*solis*
Jag har läst mängder av så kallade kloka böcker och jag bara älskar att vara ute i naturen men det blir aldrig långa stunder jag kan sitta stilla utan göra göra göra snurrar i skallen på mig hela tiden och ändå blir det så lite gjort wacko.gif sad.gif
Ophelia
CITAT (solis @ 12-06-2005, 13:48)
Jag har läst mängder av så kallade kloka böcker och jag bara älskar att vara ute i naturen men det blir aldrig långa stunder jag kan sitta stilla utan göra göra göra snurrar i skallen på mig hela tiden och ändå blir det så lite gjort wacko.gif sad.gif

Klassiskt. Låter som om det är verkligen läge för dig att lära dig att koppla av. Att lyssna lite inåt. Du får träna.
*solis*
CITAT (Ophelia @ 12-06-2005, 13:49)
Jag har läst mängder av så kallade kloka böcker och jag bara älskar att vara ute i naturen men det blir aldrig långa stunder jag kan sitta stilla utan göra göra göra snurrar i skallen på mig hela tiden och ändå blir det så lite gjort wacko.gif  :(

Klassiskt. Låter som om det är verkligen läge för dig att lära dig att koppla av. Att lyssna lite inåt. Du får träna.

Jag är säkert alldeles för mycket i huvudet och snurrar sad.gif
Det enda stället är sängen som jag kan koppla av i och sovit har jag gjort sad.gif
Ophelia
CITAT (solis @ 12-06-2005, 13:53)
Jag har läst mängder av så kallade kloka böcker och jag bara älskar att vara ute i naturen men det blir aldrig långa stunder jag kan sitta stilla utan göra göra göra snurrar i skallen på mig hela tiden och ändå blir det så lite gjort wacko.gif  sad.gif

Det enda stället är sängen som jag kan koppla av i och sovit har jag gjort sad.gif

Tycker inte du ska fokusera på att koppla av i sängen. Där går det bra att sova. Lär dig sitta i en soffa/fåtölj eller på någotannat och lär dig koppla av. För det är percis vad du är tvungen till, du måste lära dig. Det är inget som bara kommer.
Posse
Jag har läst mängder av så kallade kloka böcker och jag bara älskar att vara ute i naturen men det blir aldrig långa stunder jag kan sitta stilla utan göra göra göra snurrar i skallen på mig hela tiden och ändå blir det så lite gjort wacko.gif  sad.gif

Det brukar vara värdefullt att också få träffa, prata och umgås med människor "öga mot öga"... brukar du göra det?
Biggan_
Sätt på lite lugn, skön musik. Sätt dej i en skön fåtölj, slappna av och njut och dröm dej bort till nåt trevligt du har varit med om. sleep.gif smile.gif
silos
CITAT (Posse @ 12-06-2005, 14:47)

Det brukar vara värdefullt att också få träffa, prata och umgås med människor "öga mot öga"... brukar du göra det?

Visst pratar jag med människor IRL men jag blir så trött på allt gnäll och skitprat sad.gif

Jag är nog allra helst tillsammans med mina vovvar och mina vuxna barn då de har tid och i naturen så klart wub.gif

Men vart jag än går så följer ju snurret med mig och det är svårt att klippa av eftersom jag är en tänkande personlighet sad.gif

Öppnade detta gamla tråd;hoppas att det int gör något wub.gif

Kram Silos-Solis-Groowymama-Kyllikki: ett kärt barn har många namn wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon