Eva i Skåne
Igår fick jag nyhetsbrevet med perennerbjudandet. Då var jag i stugan, med långsam internetuppkoppling, så idag när jag kom hem gick jag in för att titta vad som fanns i erbjudandet och hälften är slutsålt! Så mycket pengar jag sparade nu rolleyes.gif laugh.gif

Det har tidigare diskuterats att erbjudanden inte går ut till alla samma dag, och det respekterar jag fullt. Ibland finns man med i första utskicket och ibland kommer man sist. Inget att säga om det, men jag förmodar att jag hör till sista gruppen denna gången.

I enkäten Odla gjorde för ett tag sedan, om man ville ha fler erbjudanden osv, svarade jag att det inte fick blir för ofta för att inte ruinera oss odlaiter sleep.gif . Undrar om jag inte hamnade i sita gruppen av hänsyn till min ekonomi laugh.gif wub.gif
Ophelia
CITAT (Eva i Skåne @ 12-06-2005, 19:39)
Igår fick jag nyhetsbrevet med perennerbjudandet. Då var jag i stugan, med långsam internetuppkoppling, så idag när jag kom hem gick jag in för att titta vad som fanns i erbjudandet och hälften är slutsålt! Så mycket pengar jag sparade nu rolleyes.gif laugh.gif

Det har tidigare diskuterats att erbjudanden inte går ut till alla samma dag, och det respekterar jag fullt. Ibland finns man med i första utskicket och ibland kommer man sist. Inget att säga om det, men jag förmodar att jag hör till sista gruppen denna gången.

I enkäten Odla gjorde för ett tag sedan, om man ville ha fler erbjudanden osv, svarade jag att det inte fick blir för ofta för att inte ruinera oss odlaiter sleep.gif . Undrar om jag inte hamnade i sita gruppen av hänsyn till min ekonomi laugh.gif wub.gif

Du kan få min plats i kön. Jag har ingen trädgård smile.gif
jendah
Fick det också igår - lyckligtvis (olyckligtvis för plånboken tongue.gif ) fanns det jag ville ha kvar idag på eftermiddagen. Såvida de bara inte hunnit skriva "slutsålt" på dem förstås smile.gif smile.gif
Psykofarmaka
Hahaha...och jag sände nog tillbaka en order inom 5 minuter till odla....satt vid datorn när mailet trillade om.
Visserligen blev det "bara" för 250 kr inkl. frakt..men ändå tongue.gif

Någon som vet hur snabbt de brukar leverera ?
snofsan
Beställde också direkt eftersom plantorna kommer i liten kruka och kan planteras ut omedelbart.

kungsljus x 1
blåklockor x 2
strandveronika x 3

Jösses vad kul och så fint det skall bli.

Undrar om kungsljuset bildar klunga så småningom.

Snart 303 kronor fattigare (inkl.)[COLOR=green]men man kan ju inte låta bli. [/COLOUR] tongue.gif

Får gräva ett blomsterland till i höst så att jag har någonstans att sätta nästa års perenner.

Hoppas att dom jag beställde inte är slut tongue.gif rolleyes.gif
jendah
Idag tror jag kungsljusen var slut i alla fall.
Hoppas du hann i tid... smile.gif

Kom undan med 156kr:
1 Spetsmössa
1 Malört
1 Lammöron

(är ju tre plantor av varje smile.gif )
kerstin z5-6
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Kungsljus -klunga -jodå -det kan man säja att de gör smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon