*Eko*
Jag undrar vad man vänder ryggen till?
*solis*
--
*Eko*
CITAT (solis @ 12-06-2005, 19:58)
Vad menar du nu då????

Vad vänder du ryggen till SOlis?

Jag har en benägenhet att vända ryggen till allt som inte faller mig i smaken....
*solis*
---
*Eko*
CITAT (solis @ 12-06-2005, 20:02)
CITAT (Eko @ 12-06-2005, 20:00)
Vad menar du nu då????

Jag har en benägenhet att vända ryggen till allt som inte faller mig i smaken....

Och jag tycks gå till mötes allting wacko.gif Jag tror att jag vänder ryggen till mig själv sad.gif

Jag är mycket av en vindflöjel eller vad det nu heter och det är såååå jobbigt mad.gif

Det betvivlar jag... wub.gif

du vill ju så gott för alla, bara, och det är väl inget fel i det wub.gif
*solis*
---
*Eko*
CITAT (solis @ 12-06-2005, 20:11)
CITAT (Eko @ 12-06-2005, 20:03)
CITAT (solis @ 12-06-2005, 20:02)
CITAT (Eko @ 12-06-2005, 20:00)
Vad menar du nu då????

Och jag tycks gå till mötes allting wacko.gif Jag tror att jag vänder ryggen till mig själv sad.gif

Jag är mycket av en vindflöjel eller vad det nu heter och det är såååå jobbigt mad.gif

Det betvivlar jag... wub.gif

du vill ju så gott för alla, bara, och det är väl inget fel i det wub.gif

Jo;det blir alldeles fel när man som jag gömmer sitt inre gråtande barn som har gråtit i 60 års tid och jag den vuxna har försökt bli duktig med böckernas hjälp sad.gif Och alla djävlar inom mig skall jag inte ens prata om;för det skrämmer mång och de tror jag är en bedragare

sad.gif

Och ändå vill jag dessa människor och alla människor väl wub.gif

Då hade jag nog ganska rätt beträffande min "bedöming" - ursäkta det hemska ordet - om dig....vill bara säga att jag instinktivt känner din godhet.... wub.gif
*solis*
---
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon