|
Jag uppfattade som om någon menar att jag skapat bråk - igen.
Jag visste inte om att jag gjort det innan.
Och jag visste inte om att jag gjort det nu.
Vad har jag gjort för att skapa bråk?
du har väl inte skapat nått bråk vad jag vet. vad jag menade med mitt inlägg, var att vissa ämnen leder till bråk alltid. och det är när nån frågar hur vill........... eller skapar trådar bara för skrivandets skull, och inte för innehållet
*solis*
12-06-2005, 19:20
---
CITAT (Eko @ 12-06-2005, 20:17) Jag uppfattade som om någon menar att jag skapat bråk - igen.
Vad har jag gjort för att skapa bråk?  Faen och klockan är inge mycket heller, här kopplar det inte ett dugg, inte en tioöring som trillar på plats, fattar nada  Jag tycker att jag läser allt i alla avdelningar, men bråk?  Tycker jag väl inte, det enda jag undrat över (appropå att vissa damer är så intresserade av könet ) är vad du är, inget mer. Okay, vissa grejer fattar jag inte, men inte är väl det att skapa bråk?
*solis*
12-06-2005, 19:21
--
CITAT (pejori @ 12-06-2005, 20:20) du har väl inte skapat nått bråk vad jag vet. vad jag menade med mitt inlägg, var att vissa ämnen leder till bråk alltid. och det är när nån frågar hur vill........... eller skapar trådar bara för skrivandets skull, och inte för innehållet  Tack för ditt svar Pejori Visst måste vi väl få skriva för skrivandets skull lika väl som att få sjunga i duschen.... liksom att få ta upp viktiga saker om behovet finns, eller?
Ophelia
12-06-2005, 19:22
CITAT (Reserv @ 12-06-2005, 20:20) CITAT (Eko @ 12-06-2005, 20:17) Jag uppfattade som om någon menar att jag skapat bråk - igen.
Vad har jag gjort för att skapa bråk?  Faen och klockan är inge mycket heller, här kopplar det inte ett dugg, inte en tioöring som trillar på plats, fattar nada  Jag tycker att jag läser allt i alla avdelningar, men bråk?  Tycker jag väl inte, det enda jag undrat över (appropå att vissa damer är så intresserade av könet ) är vad du är, inget mer. Okay, vissa grejer fattar jag inte, men inte är väl det att skapa bråk?  Hörrö du Reserv......varför eller för gällande machokvinna/fjollman? Vore det inte skönt att vara båda?
CITAT (Ophelia @ 12-06-2005, 20:22) CITAT (Reserv @ 12-06-2005, 20:20) CITAT (Eko @ 12-06-2005, 20:17) Jag uppfattade som om någon menar att jag skapat bråk - igen.
Vad har jag gjort för att skapa bråk?  Faen och klockan är inge mycket heller, här kopplar det inte ett dugg, inte en tioöring som trillar på plats, fattar nada  Jag tycker att jag läser allt i alla avdelningar, men bråk?  Tycker jag väl inte, det enda jag undrat över (appropå att vissa damer är så intresserade av könet ) är vad du är, inget mer. Okay, vissa grejer fattar jag inte, men inte är väl det att skapa bråk?  Hörrö du Reserv......varför eller för gällande machokvinna/fjollman? Vore det inte skönt att vara båda?  Har du inte sett det?  Enligt somliga är jag nog båda
CITAT (Reserv @ 12-06-2005, 20:20) CITAT (Eko @ 12-06-2005, 20:17) Jag uppfattade som om någon menar att jag skapat bråk - igen.
Vad har jag gjort för att skapa bråk?  Faen och klockan är inge mycket heller, här kopplar det inte ett dugg, inte en tioöring som trillar på plats, fattar nada  Jag tycker att jag läser allt i alla avdelningar, men bråk?  Tycker jag väl inte, det enda jag undrat över (appropå att vissa damer är så intresserade av könet ) är vad du är, inget mer. Okay, vissa grejer fattar jag inte, men inte är väl det att skapa bråk?  Jag måste då svara att jag är som du... machokvinnan eller fjollemannen
Ophelia
12-06-2005, 19:26
CITAT (Reserv @ 12-06-2005, 20:24) CITAT (Ophelia @ 12-06-2005, 20:22) CITAT (Reserv @ 12-06-2005, 20:20) CITAT (Eko @ 12-06-2005, 20:17) Jag uppfattade som om någon menar att jag skapat bråk - igen.
Vad har jag gjort för att skapa bråk?  Faen och klockan är inge mycket heller, här kopplar det inte ett dugg, inte en tioöring som trillar på plats, fattar nada  Jag tycker att jag läser allt i alla avdelningar, men bråk?  Tycker jag väl inte, det enda jag undrat över (appropå att vissa damer är så intresserade av könet ) är vad du är, inget mer. Okay, vissa grejer fattar jag inte, men inte är väl det att skapa bråk?  Hörrö du Reserv......varför eller för gällande machokvinna/fjollman? Vore det inte skönt att vara båda?  Har du inte sett det?  Enligt somliga är jag nog båda  BRA!! Det är finemang att bejaka sina olika sidor.
CITAT (Eko @ 12-06-2005, 20:21) CITAT (pejori @ 12-06-2005, 20:20) du har väl inte skapat nått bråk vad jag vet.  :wub: vad jag menade med mitt inlägg, var att vissa ämnen leder till bråk alltid. och det är när nån frågar hur vill........... eller skapar trådar bara för skrivandets skull, och inte för innehållet  Tack för ditt svar Pejori Visst måste vi väl få skriva för skrivandets skull lika väl som att få sjunga i duschen.... liksom att få ta upp viktiga saker om behovet finns, eller? har svarat och förklarat i den andra tråden förlåt en gång till eko
CITAT (pejori @ 12-06-2005, 20:27) CITAT (Eko @ 12-06-2005, 20:21) CITAT (pejori @ 12-06-2005, 20:20) du har väl inte skapat nått bråk vad jag vet. vad jag menade med mitt inlägg, var att vissa ämnen leder till bråk alltid. och det är när nån frågar hur vill........... eller skapar trådar bara för skrivandets skull, och inte för innehållet  Tack för ditt svar Pejori Visst måste vi väl få skriva för skrivandets skull lika väl som att få sjunga i duschen.... liksom att få ta upp viktiga saker om behovet finns, eller? har svarat och förklarat i den andra tråden förlåt en gång till eko  Gulle dig Inte behöver du ursäkta dig!!! Kramar
CITAT (Reserv @ 12-06-2005, 20:20) (appropå att vissa damer är så intresserade av könet ) Jag är rätt intresserad av ditt kön Jag har alltid trott att du är man.. Kanske din logga som gett mig det intrycket... Men i något inlägg nämnde någon dig vid "hon". Så vad är du för något? om det inte är en hemlis förståss..
CITAT (Tjosan @ 12-06-2005, 21:57) CITAT (Reserv @ 12-06-2005, 20:20) (appropå att vissa damer är så intresserade av könet ) Jag är rätt intresserad av ditt kön  Det hoppas jag verkligen inte
CITAT (Reserv @ 12-06-2005, 22:02) CITAT (Tjosan @ 12-06-2005, 21:57) CITAT (Reserv @ 12-06-2005, 20:20) (appropå att vissa damer är så intresserade av könet ) Jag är rätt intresserad av ditt kön  Det hoppas jag verkligen inte  Nejdå.. Nu fick jag litet tips om att du nog är man. Vad jag alltid trott. Inte för att det spelar mig någon större roll faktiskt...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|