Full version: Formel 1
Snakis
YESSSS!!! Kimi Räikkonen vann Kanadas Formel 1 tävling!
rolleyes.gif Någon som såg? Eller bryr sig? laugh.gif
jendah
Näää tongue.gif
Men om jag kommer ihåg det till i morgon kan jag imponera på min Formel 1 besatta kollega rolleyes.gif

laugh.gif laugh.gif
Snakis
Heh heh, alltid något! biggrin.gif
Ophelia
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Pirum
CITAT (Snakis @ 12-06-2005, 21:15)
YESSSS!!! Kimi Räikkonen vann Kanadas Formel 1 tävling!
rolleyes.gif Någon som såg? Eller bryr sig? laugh.gif

Nä, jag såg inte, för TV4 visade något program om ANDAR, och sen visade de något förinspelat matlagningsprogram tror jag. Pinsamt att de inte sände F1 direktsänt, utan bara i ett uselt sammandrag på kvällen.

Jo, de sände väl i TV4+, men de flesta har ju i nte den kanalen.

Och, ja, det var ju bra att inte Alonso vann:)
KURT
Michael Schumacher har ju flera ggr valts till "årets idrottman" av världens idrottsjournalister. I år har regler och konkurrerande bilmärken kommit i kapp tekniskt och Michael Schumacher har ingen chans. Det visar tydligt att Formel 1 inte är en idrott (det är bara tekiken och pengarna som avgör), och det visar också hur låg kvaliten är på idrottsjournalistiken.
Anma
Heja Kimi! biggrin.gif
Nu gäller det bara att vinna några lopp till så att det blir än mera spänning!
Skönt att ferrari/Schumacher inte längre dominerar, orkade inte ens bry mig om att titta på loppen förra året, man visste ju hur det skulle sluta...
Men nu är man på banan igen! laugh.gif
amaira
wub.gif wub.gif (utan fler kommentarer rolleyes.gif )
carol
Jag har inte kollat på ett par år så jag är inte så insatt längre, men det låter ju himlans bra! smile.gif Blev så trött på schumachers överlägsenhet, när jag bodde i Tyskland fick jag höra så mkt skitsnack om honom också så jag tappade sugen helt. Men kanske man skulle ta och börja boka in söndagsem igen... Ja, när vanliga fyran sänder då alltså... sleep.gif
Vicke
Huvudsaken är att Finland vinner i såna där tävlingar. Annars bryr jag mig inte tongue.gif Tycker det är en ganska enformig tävlingsgren.

Fast nu har jag faktiskt läst sportsidorna ett tag. Finlands damer gav ju Finland något att vara stolta över nu när de ska spela i semifinal wub.gif
fruberglund
Tjohoooo!

Japp, såg det mesta eftersom mannen ääääääääälskar motorsport.

Dock inte slutet...det fick vika sig för tv 4:s nya program 9 månader...betydligt mer intressant för mig med bebis i magen smile.gif

F1 är ju betydligt mer intressant nu när inte Schumacher vinner varje gång!
Jasmin
Själv föredrar jag speedway! Det Tony Rickardsson lyckades med i helgens GP är inte många som klarar. Ljudet av F1 får mig att sommna. Men det kan vara ganska mysigt det också. laugh.gif laugh.gif wub.gif
Wera
Tjohoooo!!! biggrin.gif biggrin.gif Jättekul! Här är ett stoort Formel 1 fan!
groowymama
Som ung älskade jag att kolla på snabba bilar smile.gif
Dzad
CITAT
Michael Schumacher har ju flera ggr valts till "årets idrottman" av världens idrottsjournalister. I år har regler och konkurrerande bilmärken kommit i kapp tekniskt och Michael Schumacher har ingen chans. Det visar tydligt att Formel 1 inte är en idrott (det är bara tekiken och pengarna som avgör), och det visar också hur låg kvaliten är på idrottsjournalistiken.

Inte bara tekniken och pengarna. Men nu är de flesta som kör formel 1 så pass bra att skillnaden mellan den skickligaste föraren och den minst skickliga inte är så jätte stor.
Kanske Schumacher är den bästa föraren överlag, kanske någon annan är det. Svårt att säga då de kör olika bilar. Men inte tycker jag det är mindre sport bara för att det är svårt att veta vem som är bäst. Rätt intressant att teamen har olika bilar... det är väl en del av det intressanta med formel 1 kanske.

Är trådstartaren från Finland måtro? smile.gif
Snakis
Erkänner att du har alldeles rätt Dzad..... unsure.gif
fruberglund
CITAT (Jasmin @ 13-06-2005, 12:51)
Själv föredrar jag speedway! Det Tony Rickardsson lyckades med i helgens GP är inte många som klarar. Ljudet av F1 får mig att sommna. Men det kan vara ganska mysigt det också. laugh.gif laugh.gif wub.gif

Bläääää...Tony Rickardsson är inte min favorit (är från samma stad). Stöddig j-vel! sad.gif

Att han är duktig på speedway är ju en annan femma...
estet
CITAT (fruberglund @ 13-06-2005, 12:32)
F1 är ju betydligt mer intressant nu när inte Schumacher vinner varje gång!

Håller med dej!

Slutade se när den förre duktiga finnen slutade köra Formel 1 - Mika Häkkinen. Det var inte roligt längre när Shumi var så överlägsen.

Ser också gärna på speedway -får gåshud av Tony Rickardssons otroliga omkörningar och prestationer! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon