Full version: Biltvätt...
Anma
Finns det något tråkigare än att tvätta bilen? Inte har vi nån biltvättsautomat heller inom de närmsta milen... Men nu är det gjort iallafall! *stolt!

Tillochmed dammsög och dammtorka inuti... Och så använde jag vad som är århundradets uppfinning, Turtlevax spray som man sprayar på blöt lack och torkar med skämsskinn... Aldrig har det varit enklare att få en glänsande vaxad yta! wub.gif

Alltid kul när tråkiga saker blir lite enklare...
Någon som har fler tips på grejer som förenklar i vardagen?
En ogräsrensare som rensar av sig självt? Som vet vad som ska bort och vad inte... det vet inte jag alla gånger, och så får man rensa jätteogräs framåt sommaren...hehe
Vicke
Ta på regnrockar och ha vattenkrig runt bilen medan ni tvättar den så blir det nog roligare biggrin.gif
Biggan_
CITAT
Någon som har fler tips på grejer som förenklar i vardagen?
En ogräsrensare som rensar av sig självt? Som vet vad som ska bort och vad inte... det vet inte jag alla gånger, och så får man rensa jätteogräs framåt sommaren...hehe

Har du ingen gubbe?? ohmy.gif tongue.gif laugh.gif laugh.gif
Anma
CITAT (Birgitta P @ 13-06-2005, 13:54)
Har du ingen gubbe?? ohmy.gif tongue.gif laugh.gif laugh.gif

Hehe.... så det är därför man har gubbe... hehe...

Jo, jag har en i byrålådan! biggrin.gif
Närå, har en riktig karlakarl, men de är han som tar hand om markservicen inne, med allt vad det innebär av tvätt, städ och disk, så biltvätt och ogräs hamnar på min lott... tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon