Full version: Gossen ruda
tomas99
Du som har det lätt och få till olika historier och kallar mej troll mm förstår du vad du ställer till med?vilka sår det rör upp för mej och säkert andra som har och är utsatta för mobbing, när jag gick i skolan så vågade jag inte åka med bussen hem pga att mina plågoandar var med på bussen jag fick gå hem det var 8km hem.

Jag tycker att det känns extra hemskt för att du får med dej andra att köra på i samma stil.
Gossen Ruda
Det finns söta troll också. Nej Tomas, eller vad du nu heter, jag tycker inte synd om dig. Du har ställt till med en hel del oreda här med dina provokativa inlägg och kommentarer så du får skylla dig själv. Men du får gärna förklara varför du håller till på ett forum för odlare när du aldrig skriver om detta ämne? Nu är det inte jag som har hand om inträdeskontrollen men jag bara undrar!
TeliaNet
om du är likadan nu som när du var lite så är det ju inte märkligt om du hade plågoandar. laugh.gif
Vicke
CITAT
om du är likadan nu som när du var lite så är det ju inte märkligt om du hade plågoandar. laugh.gif

Och så här ska vuxna människor bete sig?
Ni är lika dumma allihopa.
Fialotta
Tomas...du har rätt att tycka o tänka som alla andra här...och ta inte åt dig av att en del inte kan glömma sånt som skrivits förut...tror att ingen är bättre än nån annan här...önskar dig en härlig sommar Tomas wub.gif

Och nu ska jag ägna mig åt sommaren som pågår därute smile.gif
Kakaduan
Det bästa är nog att inte "plocka upp handsken" många gånger. Att inte ta åt sig utan låta saker och ting rinna av en är ett koncept som oftast gör alla till vinnare. Jesus var en baddare på det där!

Dalai Lama är också en klok man. Han har sagt något i stil med att förolämpningar och negativa ord är "gåvor" - någon som någon annan försöker trycka på en - från andra människor och att man kju an avböja gåvor. Vägra ta emot dem helt enkelt. Då står "givaren" kvar med "gåvan" själv. Lite djupt kanske, men när man funderar en stund på vad han menar, så är det ju inte så dumt...

Kakaduan
groowymama
CITAT (Kakaduan @ 13-06-2005, 14:46)
Det bästa är nog att inte "plocka upp handsken" många gånger. Att inte ta åt sig utan låta saker och ting rinna av en är ett koncept som oftast gör alla till vinnare. Jesus var en baddare på det där!

Dalai Lama är också en klok man. Han har sagt något i stil med att förolämpningar och negativa ord är "gåvor" - någon som någon annan försöker trycka på en - från andra människor och att man kju an avböja gåvor. Vägra ta emot dem helt enkelt. Då står "givaren" kvar med "gåvan" själv. Lite djupt kanske, men när man funderar en stund på vad han menar, så är det ju inte så dumt...

Kakaduan

Jag gillar just Jesus och Dalai Lama wub.gif

Och nu skall jag göra mitt bästa att ta efter min idoler wub.gif
Virgo
CITAT
Jag gillar just Jesus och Dalai Lama  

Och nu skall jag göra mitt bästa att ta efter min idoler  

Jesus lyckades en gång

Och Solis med diverse alias lyckades minst tre ggr.
groowymama
CITAT (Virgo @ 13-06-2005, 15:51)
CITAT
Jag gillar just Jesus och Dalai Lama  

Och nu skall jag göra mitt bästa att ta efter min idoler  

Jesus lyckades en gång

Och Solis med diverse alias lyckades minst tre ggr.

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif wub.gif
Reserv
Och därmed uppenbarade sig ett präktigt migränanfall, det är sängen nästa, för snurrigare än så här kan det bara inte bli. Jag hänger ta mig tusan inte med i svängarna, inte för att jag kan dansa, men jag brukar fatta rätt kvickt så är inte fallet denna gång. Vi synes kanske senare i afton go vänner, eller i morgon i ottan tongue.gif
groowymama
CITAT (Reserv @ 13-06-2005, 16:02)
Och därmed uppenbarade sig ett präktigt migränanfall, det är sängen nästa, för snurrigare än så här kan det bara inte bli. Jag hänger ta mig tusan inte med i svängarna, inte för att jag kan dansa, men jag brukar fatta rätt kvickt så är inte fallet denna gång. Vi synes kanske senare i afton go vänner, eller i morgon i ottan tongue.gif

Krya på dig wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon