Full version: god morgon-tråd
pejori
god morgon alla odlamäniskor smile.gif smile.gif
solen skiner så fint och nu hoppas jag ska stanna ett tag wub.gif wub.gif
vill ha varmt nu. smile.gif smile.gif
kullagulla
Gomorra.En som är morgonpigg oxå,kul. Men var är solen? unsure.gif
Här har varit regnigt några dagar. Jag vill ha sol,sol rolleyes.gif
Monica M zon 4
Jag har sol hos mig! 2 mil söder om Borås! smile.gif
AndreasBlomquist
Har i Karlstad lyser solen med sin frånvaro idag... i alla fall än så länge! sad.gif
dammkillen
god morgon :-)
gunvor
Solen är här på västgötaslätten!!!
Temp. snart uppe i +10 - men det är vått!!!
Ophelia
God morgon biggrin.gif

Jag har vaknat, duschat och ska nu borsta tänderna. Allt inför en lååång arbetsdag. smile.gif

Hoppas ni får en bra dag och må solen skina över era huvuden. rolleyes.gif
Rossi
Ja, efter idogt regnande igår så kom solen tidigt på kvällen och vi jobbade ute i trädgården fram till halvtio. Underbart!

Idag på morgonen är det strålande solsken här i min del av Skåne.
amaira
Gomorron wub.gif *gnuggar JohnBlund-stoft ur ögonen*

En underbar morgon minsann.
Reserv
God morgon, alla pigga och glada. Här kanske, kanske det blir finväder idag, det är morgondis och 8 grader.
Ingen sommarvärme att skryta med direkt. Lilltjejen ska göras iordning för sin första skolavslutning, hon ville ha kjol, men det är lite väl kyligt för det. wub.gif Framåt dan så lär väl solen tränga sig fram, det är så dags då, när avslutningen är över rolleyes.gif
stina
God morgon!!!! Vilket väder vi har i Stockholm idag!!!

Idag ska hela mitt jobb på utflykt till Mariefred. Vi ska åka tåg dit, gå på Gripsholms slott, äta lunch på Grafikens hus, göra Mariefred och sedan ta båten tillbaka med 3-rätters middag på båten tillbaka. Ska bli jättemysigt!!!

Ha en riktigt bra dag ni också!!!

/Stina wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon