Full version: trädgårdstomtar
Saiai
Mina små tomtar har vuxit och blivit stora tigrar....;-)
Bus är rödast, Bill är keligast. Bus är jägaren, Bill är soffkatten. Bus är försiktig, Bill är orädd. Bus vågar inte äta om hans skål står för nära Bill. Dom är identiska och helt olika. "Småpissarna" gör ofta saker tillsammans, följer med hela vägen när jag och Fox ska gå "hundpromenad" i skogen. Fast själva tror dom att vi ska gå på jakt....spännande....
renate
En riktig mysbild med två välnärda,söta katter.
Caprice
Oj, va söta...

Dessa "tomtar" gillar nog alla...! wub.gif

Caprice
Tesa
Vore jag inte så allergisk mot katter skulle jag vilja krypa ner emellan..så jättemyyysigt...
Airamya
wub.gif Bill o Bus? De påminner en del om Bill o Bull annars (i Pelle Svanslös)... wink.gif
carol
Åh vad mysigt. smile.gif wub.gif
Saiai
CITAT (Airamya @ 14-06-2005, 13:27)
wub.gif  Bill o Bus? De påminner en del om Bill o Bull annars (i Pelle Svanslös)... wink.gif

Dom hette Bill och Bull först, men det kändes dumt att kalla en katt Bull (tjur)... Och Bus gör verkligen skäl för namnet...;-) Lägst i rang men kan hitta på rackartyg när han får chans.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon