Full version: Lycklig mamma
groowymama
Just det:idag är jag speciellt lycklig och anledning till det är att 3 av mina 4 barn är nu hos mig wub.gif wub.gif wub.gif
Och alldeles snart skall vi ut på promenad med våra hundar och efter det är vi bjudna på fika i en underbart vacker villa trädgård här i närheten smile.gif

Dessutom skiner solen och det är ljuvligt varmt wub.gif smile.gif wub.gif
groowymama
Nu skall vi ut med de ivriga vovvarna;kommer tillbaka nån gång senare under dagen wub.gif
groowymama
Härliga timmar i trädgården med trevligt sällskap var det idag wub.gif

Vovvarna var så glaaaada och blev fotograferade av döttrarna och så fikade vi och pratade och pratade wub.gif

Jag såg mängder av småkryp som jag ville ha bild på smile.gif
Christoffer
Och här är vädret underbart vackert!
Om en timme ska jag på picknick med vin och tilltugg.
groowymama
CITAT (Christoffer @ 14-06-2005, 16:32)
Och här är vädret underbart vackert!
Om en timme ska jag på picknick med vin och tilltugg.

Vad mysigt smile.gif
groowymama
För en stund sen kom jag hem efter att jag varit på stan med min extra dotter och hennes son.
Först besökte vi Biblioteket och jag lånade flera böcker om konst och extra dottern lånade barnböcker
Vi besökte även den nya lekparken;där fnns det massor av roliga ting för barn att klättra i,gunga,åka rutchkana etc...
Jag fick sådan enorm lust at pröva allt men vågade inte eftersom det fanns så mycket folk smile.gif Skall gå dit nån kväll och prova allt biggrin.gif

Sen var vi och handlade på Netto;"barnbarnet" fick en tröja ifrån mig och mamman blev mycket glad wub.gif

När vi kom hem var vi alldeles slut och lillkillen sov så gott.

Jag verkligen älskar ALLA mina barn så oändligt mycket wub.gif wub.gif wub.gif
groowymama
http://community.webshots.com/photo/369393...69406241sSZmvN#

Här är jag ute och njuter av den underbara doften av syrener wub.gif smile.gif wub.gif
pejori
mm...syrener är verkligen försommaren personifierad. wub.gif wub.gif
finns väl ingen doft som är så bundet till sommaren, som syrener smile.gif smile.gif
groowymama
CITAT (pejori @ 14-06-2005, 20:45)
mm...syrener är verkligen försommaren personifierad. wub.gif wub.gif
finns väl ingen doft som är så bundet till sommaren, som syrener smile.gif smile.gif

Så fort jag ser syrener är jag bara tvungen att stanna och dra in den ljuvliga doften så att jag nästan svimmar av lyckan wub.gif wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon