groowymama

Jag önskar er allihoppa en härlig lekfull sommar och önskar att ni leker mera och glömmer bort sorger och problem;livet är för kort för sådant wub.gif wub.gif wub.gif
groowymama
Jag har i alla fall bestämt att göra mitt bästa att locka fram min Baloo och ko energi ifrån mitt innersta och dela med mig till alla wub.gif wub.gif wub.gif
dragonbeauty
Tack detsamma!!
groowymama

En härlig dag önskar jag er alla wub.gif wub.gif wub.gif
Biggan_
ha en bra dag själv, solis biggrin.gif
groowymama
CITAT (Birgitta P @ 15-06-2005, 12:34)
ha en bra dag själv, solis biggrin.gif

Jag tackar wub.gif smile.gif wub.gif
*Eko*
En speciellt skön sommar till dig Solis-groowymama! Från Eko wub.gif
pejori
CITAT (groowymama @ 14-06-2005, 12:17)
Jag önskar er allihoppa en härlig lekfull sommar och

ska du på semester???? ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
groowymama
CITAT (Eko @ 15-06-2005, 18:36)
En speciellt skön sommar till dig Solis-groowymama! Från Eko wub.gif

Tack Eko wub.gif

Nej jag skall ingenstans,ville bara sända glädje till alla smile.gif wub.gif smile.gif
Berit
CITAT (groowymama @ 14-06-2005, 12:17)

Jag önskar er allihoppa en härlig lekfull sommar och önskar att ni leker mera och glömmer bort sorger och problem;livet är för kort för sådant wub.gif  :wub:  :wub:

CITAT

Jag måste bara tycka att du groowymama har fantastiska bilder, det är så mycket humor i bilderna. T.ex denna. Var hittar du dem?

Får önska dig detsamma om en härlig lekfull sommar.

mvh
Berit biggrin.gif
groowymama
Millan Net this is;heter det på nätet.Söker genom google-sök sad.gif

Man kan nog få addressen ifrån själva bilden när man trycker på den.

Härligt att du gillar bilderna wub.gif
groowymama
:

den här alltså smile.gif

http://www.millan.net/anims/giffar/giffar2/pollen.gif
groowymama
Oops ;man måste nog ta bort några bokstäver först om man skall få addressen.
Berit
CITAT (groowymama @ 16-06-2005, 18:10)

Den här biolden är ju så vansinnigt tokig så jag bar undrar om du själv känner dig så här? laugh.gif laugh.gif laugh.gif I så fall så är det ju rent underbarbart att du kan ha den känslan i din åler. wub.gif wub.gif

mvh Berit
rabalder
Hej Berit! Du skrev- i din ålder om känslor till Solis
Hur gammal är du själv? Jag blev bara lite nyfiken, om du tror att äldre personer inte kan vara barnsliga, och ha det kul? kanske jag missuppfattade dej?
Själv var jag en unge som alltid skrattade och busade, kunde aldrig gå, enligt mamma, sprang alltid...
jag är nästan lika dan nu fyller snart 47år. Jag vet att de barn som skrattar och busar, har kvar detta som vuxna! tur det!
föresten, är det flera som sett många ormar redan? Jag gillar inte ormar, men har redan sett säkert 7-8 st !!urk!
Berit
Jag skulle naturligtvis aldrig ha blandat mig in i den tråden för det medför bara trubbel, men jag kan inte låta bli att gilla groowmamas bilder och som jag skrivit tidigare är det mycket humor i dem och det var bara det jag ville skriva. Absolut inte ont om någon, nota bene.

mvh
Berit
groowymama
CITAT (Berit @ 16-06-2005, 21:38)
Jag skulle naturligtvis aldrig ha blandat mig in i den tråden för det medför bara trubbel, men jag kan inte låta bli att gilla groowmamas bilder och som jag skrivit tidigare är det mycket humor i dem och det var bara det jag ville skriva. Absolut inte ont om någon, nota bene.

mvh
Berit

JAAAA;jag känner mig preicis på det viset men kroppen är inte överens med min inre kännsla wub.gif
groowymama

Förmågan att kunna leka även fastän man är "fullvuxen" är mycket viktig tycker jag wub.gif smile.gif biggrin.gif
Berit
CITAT (rabalder @ 16-06-2005, 21:17)
Hej Berit! Du skrev- i din ålder om känslor till Solis
Hur gammal är du själv? Jag blev bara lite nyfiken, om du tror att äldre personer inte kan vara barnsliga, och ha det kul? kanske jag missuppfattade dej?
Själv var jag en unge som alltid skrattade och busade, kunde aldrig gå, enligt mamma, sprang alltid...
jag är nästan lika dan nu fyller snart 47år. Jag vet att de barn som skrattar och busar, har kvar detta som vuxna! tur det!
föresten, är det flera som sett många ormar redan? Jag gillar inte ormar, men har redan sett säkert 7-8 st !!urk!

[QUOTE] Det är ganska ovidkommande vilken ålder vi är i. Groowmama har talat om sin ålder om det nu är sant , men jag vidhåller att jag gillar hennes bilder oavsett om jag närmare 100 än tolv. Titta bara på hennes senaste bild. Helt obetalbar.

Puss på näsan på dig Rabalder

Berit biggrin.gif
groowymama

Så här kan det också gå om man flyger för högt tongue.gif biggrin.gif laugh.gif

Och visst är jag 60 år wub.gif
Berit
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif Det är gott med ett riktigt skratt oavsett om man är är tolv eller hundra som sagt var

mvh
Berit
groowymama

Visst bli man glad av sådana här bilder biggrin.gif
mamamaggan
Och varför måste vår " känsla för humor" försvinna eller stelna till med åldern?

Det är väl upp till var och en att vara precis så barnslig/ stel som man vill oavsett ålder. Tråkigheter har väl alla men man måste få ge utlopp för sin lekfullhet emellanåt ändå.
Berit
Trist, men det är sällan man (jag) träffar på just den här humorn vad det gälleer bilderna och jag tycker det är roligt med dessa bilder fast jag är närmarare 100 än tolv.

Jag försökte göra ett citat på mamaggan men det lyckades inte naturligtvis p.g.a min höga ålder.

godnatt
Berit
*Felix matte*
Ja varför skulle man plötsligt inte få vara lite "barnslig"... bara för att man kommit upp i en viss ålder unsure.gif
Jag har faktiskt åkt "linbana" (mitt i natten)... ni vet sån där man sitter på ett däck och åker tongue.gif .. det är bara några år sedan (var på en liten ort inte så långt från Borås)... och nästa gång jag fyller år så blir jag lika "gammal" som Solis är idag. laugh.gif biggrin.gif

och förresten så for jag ett par mil ut från stan... in i skogen och där gjorde jag snöänglar... det var i vintras tongue.gif laugh.gif
groowymama
CITAT (Felix matte @ 16-06-2005, 23:11)
Ja varför skulle man plötsligt inte få vara lite "barnslig"... bara för att man kommit upp i en viss ålder unsure.gif
Jag har faktiskt åkt "linbana" (mitt i natten)... ni vet sån där man sitter på ett däck och åker tongue.gif .. det är bara några år sedan (var på en liten ort inte så långt från Borås)... och nästa gång jag fyller år så blir jag lika "gammal" som Solis är idag. laugh.gif  :D

och förresten så for jag ett par mil ut från stan... in i skogen och där gjorde jag snöänglar... det var i vintras tongue.gif  :lol:

Jag tänker ta och åka på en sådan här i Strängnäs när lekparken är tom på folk tongue.gif
Och snöänglar har jag gjort men numera kommer jag inte upp om jag lägger mig ner i snön.

Annars så flyger jag numera med kärlekens vingar både högt och långtborta;men ibland faller jag pladask och förvandlas till en elak troll;men snart flyger jag igen biggrin.gif wub.gif smile.gif biggrin.gif

Groowymama-Solis är alltid under förvandling
groowymama

Alldeles snart är det dags för mig att flyga till drömmarnas härliga rike biggrin.gif smile.gif wub.gif
Biggan_
Vilka makalöst roliga bilder du hittar. Man kan inte annat än glad när dom dyker upp! biggrin.gif tongue.gif laugh.gif wub.gif
groowymama
CITAT (Birgitta P @ 18-06-2005, 00:09)
Vilka makalöst roliga bilder du hittar. Man kan inte annat än glad när dom dyker upp!  :D  :P  :lol:  :wub:

Och nu är jag vaken och en helt och hållet ny dag framför mig wub.gif wub.gif wub.gif

Här kommer blommor till er alla wub.gif wub.gif wub.gif
Reserv
God morgon Solis wub.gif Du diggar kossor vá? Har du flera kossor hemma som prydnader, en vän till mig samlar kossor, hon har flera hundra olika och hemmet är fullt av kossor och kossafläckiga tyger. Känns lite enformigt att dekorera hemmet i bara kossor wink.gif
groowymama
CITAT (Reserv @ 18-06-2005, 10:08)
God morgon Solis wub.gif Du diggar kossor vá? Har du flera kossor hemma som prydnader, en vän till mig samlar kossor, hon har flera hundra olika och hemmet är fullt av kossor och kossafläckiga tyger. Känns lite enformigt att dekorera hemmet i bara kossor wink.gif

Nej,jag samlar inte på kossor eller någonting överhuvudtaget.

Jag bara kom på det häromdagen att jag gillar kossornas sätt och utseendet wub.gif

Kossor är fridfulla,vackra och ger oss människor SÅÅÅÅÅ MYCKET wub.gif wub.gif wub.gif
pejori
God morgon Solis wub.gif  Du diggar kossor vá? Har du flera kossor hemma som prydnader, en vän till mig samlar kossor, hon har flera hundra olika och hemmet är fullt av kossor och kossafläckiga tyger. Känns lite enformigt att dekorera hemmet i bara kossor wink.gif

inte då biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
jag kör med grisar smile.gif smile.gif
har grisar både på spisen och i badrummet det blir så fint så biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif rolleyes.gif

SOLIS blir du hemskt ledsen om jag ber dej att minska din signatur lite, eller byta fäeg. Den gör ont i ögonen. wub.gif wub.gif wub.gif
groowymama
CITAT (pejori @ 18-06-2005, 10:15)
God morgon Solis wub.gif  Du diggar kossor vá? Har du flera kossor hemma som prydnader, en vän till mig samlar kossor, hon har flera hundra olika och hemmet är fullt av kossor och kossafläckiga tyger. Känns lite enformigt att dekorera hemmet i bara kossor wink.gif

inte då biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
jag kör med grisar smile.gif smile.gif
har grisar både på spisen och i badrummet det blir så fint så biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif rolleyes.gif

SOLIS blir du hemskt ledsen om jag ber dej att minska din signatur lite, eller byta fäeg. Den gör ont i ögonen. wub.gif wub.gif wub.gif

Nej inte blir jag ledsen wub.gif
pejori
INTE SÅ LITEN menade jag inte...bara liite mindre än den var biggrin.gif biggrin.gif
groowymama

Idag var mina hundar ivriga då vi gick ut;de såg en trasig plastpåse ohmy.gif och vovvarna trodde att det måste vara en annan hund eller katt mad.gif
Oj oj vad dumma de såg ut då vi kom fram till den trasiga plast påsen laugh.gif Genast skakade de av sig obehaget och gick framåt på trottoaren som om inget hade hänt biggrin.gif

Det är alltid en äventyr att gå ut med vovvarna wub.gif wub.gif wub.gif
groowymama
CITAT (pejori @ 18-06-2005, 10:25)
INTE SÅ LITEN menade jag inte...bara liite mindre än den var biggrin.gif biggrin.gif

Det blev alldeles utmärkt med små bokstäver biggrin.gif smile.gif wub.gif biggrin.gif
groowymama

JIPPIIIII:kolla här :nu har jag fått barn tongue.gif Och vi har så jätte roligt tillsammans biggrin.gif smile.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon