Han har läkt otroligt bra...nu är det mjälten och revbenen kvar att vara rädd om...inte så lätt när man har sommarlov och vill allt annat än ligga hemma i sängen...men att cykla eller bara att snubbla kan ju vara ödesdigert om mjälten spricker igen...
Tur i eländet ändå kanske att revbenen gör ont eftersom det håller honom stilla..
Han är för det mesta vid gott mod men ibland så rasar det och han ser bara en låååång trist sommar framför sig...och jag har lite svårt att trösta eftersom jag bara är såå lycklig att han FINNS och kan ha ont...

Den stora tröttheten har liksom lagt sig över en nu....när han kom hem trodde jag i min enfald att jag skulle ha hur mycket tid och ork över som helst när jag slapp köra 20-30 mil om dan...
...men jag upptäckte ju allt det där som inte blivit gjort på ett par veckor...och så djäklas en massa annat också...
...bilen la av...en kviga fick vi slakta efter förlossningssvårigheter...gräsklipparen vägrar att gå...datorn gick inte att starta idag...och så regnar, regnar, regnar det så djuren trampar sönder betena och lerar ner sig så det är ett helsike att tvätta dem rena...igår kväll skulle gubben vara redig och städa undan lite spannmålsspill och råkar gräva av en elkabel så vi var inte färdiga i lagårn förrän vid 23...
man är lite trött då kan jag säga...gnäll, gnäll

......men pojken vår mår bra och då tar jag det....