trädgårdssmurfar
Har försökt ett antal gånger nu, men det säger bara att jag fyller i för fåtal tecken. Det ska vara minst 2, men mina förslag är iaf 6 tecken.
AndreasBlomquist
Ställ din fråga i supportkategorin istället så får du säkert snabbare hjälp av en administratör!
Berith
Minst 2...? unsure.gif Användar-id är 4 - 10 bokstäver(a-z)/siffror(0-9) och Lösenord 6 - 15 bokstäver(a-z)/siffror(0-9) enligt registreringen.

På't igen! smile.gif
gunvor
en teknisk fråga från en som är oteknisk - OM man skall fixa album måste man vara uppkopplad hela tiden??
Om svaret är ja - så har jag inte råd att tänka på det ens - med mitt tröga modem!!
Bredband borde tillhöra de mänskliga rättigheterna.
Berith
Om du med frågan menar att du måste vara uppkopplad för att lägga in bilder i albumen så... Ja det måste du. Jag har också "bara" modem men det funkar bra (ett snabbt modem! - hade "bredband" tidigare och det är nästan ingen skillnad). Jag fixar färdigt bilderna med storlek och annat innan jag kopplar upp mej och lägger sen in dom i albumen.
Muguet
CITAT (gunvor @ 15-06-2005, 06:50)

Men varför inte skaffa det då. Ring Telia och kolla om inte ditt telefonnr. går att koppla in på bredband. Vi bor på landet och hade fått besked att det inte fanns möjlighet att få bredband men så gick jag in på Telias hemsida och knappade in vårt telenr. och då visade det sig att det gick alldeles utmärkt, så inom 14 dagar hade vi bredband och det fungerar mycket bra.
fruberglund
CITAT (Muguet @ 15-06-2005, 10:37)
CITAT (gunvor @ 15-06-2005, 06:50)

Men varför inte skaffa det då. Ring Telia och kolla om inte ditt telefonnr. går att koppla in på bredband. Vi bor på landet och hade fått besked att det inte fanns möjlighet att få bredband men så gick jag in på Telias hemsida och knappade in vårt telenr. och då visade det sig att det gick alldeles utmärkt, så inom 14 dagar hade vi bredband och det fungerar mycket bra.

Vi med. Vi bor också på landet och fick möjlighet till bredband innan jul.

Synd bara att Telia är dyrast av alla och att de är de enda som går (de spärrar växeln för andra bolag).
Muguet
CITAT (fruberglund @ 15-06-2005, 13:47)
Synd bara att Telia är dyrast av alla och att de är de enda som går (de spärrar växeln för andra bolag).

Jag tycker inte det är farligt dyrt vi betalar 449:-/mån. för 24 Mbit vilket är det snabbastee som går att få. Men det finns ju från runt en hundralapp i månaden tror jag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon