Full version: Tomater gödning
Marusjka
Hej!
Nu är det jag igen...
Jag ska åka bort i 3 1/2 vecka och under tiden ska en vän vattna mina 6 tomatplantor, en chili och en paprika. De är alla planterade i hinkar. Jag vill inte att hon ska behöva tänka på att ha nån gödning i vattnet. Kan jag lägga något på jorden, går kogödsel på påse, hur mycket isåfall? De är precis på G att bilda sina första tomater/ paprikor/ chilisar.

Nu ska jag åka bort till lotten och täcka med tidningspapper där det inte grott så att jag lättare kan så där när jag kommer tillbaka...som jag skrev om i en annan tråd, men jag vill fortfarande ha tips om vad jag ska så. Mitten av juli alltså. Nåt som ni tror kan kompensera min besvikelse över att mangold och löksådd inte gick så bra:)

Mvh Maria
Susanna
Jag läste i en annan tråd att du funderade på asiatiska blad, men jag tror att även ruccola går att så vid den tiden.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon