Går det att ändra ordning på ämnena så att de jag ofta är inne i står längst upp? Dvs Träd och buskar, Prydnadsväxter osv. istället för Småprat, Djur o natur osv.
Betty
15-06-2005, 13:04
Tror inte moderatorerna för Odla's forum ändrar ordningen på de olika avdelningarna så att de just du ofta är inne i står längst upp... Men önska kan du ju alltid...
pejori
15-06-2005, 13:07
nej...jag tror att ordningen ligger där den ligger det finns ingen "ändraknapp" vad jag har sett.
Xelma
15-06-2005, 14:57
Nä, det förstår jag att de inte ändrar just så jag vill men jag skulle vilja "dra" dem i den ordningen jag vill ha. Undrade bara om det gick och jag bara inte hittat det. Så att det kopplas till min profil och andra kan ha den ordningen de vill ha.
Betty
15-06-2005, 15:05
CITAT (Xelma @ 15-06-2005, 15:57)
... Så att det kopplas till min profil och andra kan ha den ordningen de vill ha.
Jasså, Var det sååå du menade!!! Tror inte att det finns någon sådan funktion, tyvärr.
Lady Hamilton
15-06-2005, 15:11
För min del får det vara "vilken ordning" det vill. För jag går oftast in på Aktiva diskussioner Och kollar om det finns något intressant, oberoende vilken avdelning det gäller
telli
15-06-2005, 15:11
Jag saknar en funktion där man kan se bara de trådar man själv har lagt inlägg i. Ibland är det som förgjort att hitta tillbaka till en intressant diskussion, visst finns SÖK funktionen men det vore lättare att se om det gjorts nya inlägg om man hade en "mina favoriter"!!
pejori
15-06-2005, 18:59
den tråd du har skrivit i har en svart prick i mitten då blir det liiite lättare ibland klickar jag på mitt användarnamn, längst upp står det"sök alla inlägg av denna medlem" då kommer bara dom trådar du själv har skrivit i upp
telli
16-06-2005, 07:57
Jo pricken har jag förstått att det är för att jag lagt ett inlägg i tråden. Men jag har inte provat att söka efter inlägg gjorda av mej själv, det var ju en ide!!
Jag "hänger" ofta på familjeliv.se och där finns en sida med "mina favoriter". Där hamnar de trådar jag lagt inlägg i eller om jag markerat en intressant tråd. Mkt lätt att se om det lagts in några nya inlägg!!
Xelma
16-06-2005, 09:38
AoT har favoriter. Det enda är att det inte syns om det gjorts några nya inlägg, utan man får öppna dem för att se om någon svarat.
Rossi
17-06-2005, 07:58
Finns det någon som har testat funktionen Prenumerera på nya svar som finns här på odla? Kommer info om svaren till ens e-mail eller till inboxen i kontrollpanelen här i odla?
pejori
17-06-2005, 09:53
jag har...den kommer till mailen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.