fruberglund
Den här satt på en ros idag...tyckte den var häftig. Vad är det för nåt?

Exotic
vacker bild ...men tyvärr vet jag inte vad detta är smile.gif
*Felix matte*
Är det kanske en likadan som jag fotade idag

Gossen Ruda
Japp, harkrankar båda två. Fru Berglunds exemplar är en äggstinn hona som snart skall lägga ägg i hennes gräsmatta. tongue.gif
amaira
Och såhär har hon betett sig före, innan hon blev så där tjock rolleyes.gif .

På förekommen anledning... sleep.gif
CITAT
Måste man ha sex för att bli med barn??? Det har jag helt missat  
laugh.gif laugh.gif laugh.gif (jag tycker frun är rolig biggrin.gif )

och så lite återkommande "tjat" om ombildade bakvingar som fungerar som balansorgan, kännetecknar tvåvingar, och heter svängkolvar.

Och VEM kan undvika att veta det numera ... rolleyes.gif biggrin.gif
kiki
Det här var rena skräckkabinettet för mig, är den nå't jag avskyr så är det harkrankar. Brukar säga att det är tur att de inte är större. Uppförstorade på bild såhär blev det extra obehagligt.... *burr* *letar upp annan, mindre mardrömsframkallande tråd*
fruberglund
CITAT (Gossen Ruda @ 16-06-2005, 07:50)
Japp, harkrankar båda två. Fru Berglunds exemplar är en äggstinn hona som snart skall lägga ägg i hennes gräsmatta. tongue.gif

Skulle jag kanske ha haft ihjäl henne då??? Var det inte harkranklarver som förstörde grödorna i senaste Gröna rum?

Fast inte kan man ha ihjäl en så vacker dam smile.gif

Ja, visst är jag rolig biggrin.gif wacko.gif Men allvarligt Amaira...du vet väl att det är jungfrufödsel i mitt fall...du tror väl inte att jag beter mig som en annan pilsk harkrank när det finns en trädgård att jobba i wub.gif
amaira
"Pilsk harkrank" ... laugh.gif Det var ett nytt uttryck!

Fast kärlekskrank kan man väl vara fast man har trädgård
Förlåt så mycket för mina gräsliga insinuationer sleep.gif jag visste inte bättre...

Nu vet jag biggrin.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon