telli
Varför har du valt det nickname du har här på ODLA?

Själv heter jag telli här och det är en förkortning av mitt efternamn.
carol
Jag kallas för Carol i Tyskland. Alltså inte i datorn utan i verkligheten. wacko.gif Mitt namn brukar vara upptaget.

Heter du Tellivinken? biggrin.gif
*Felix matte*
Frågan har varit uppe tidigare
Fröis
Hade inte mycket fantasi.. men eftersom jag precis hade satt massa fröer så blev det "fröis".
Misslyckades tyvärr med en del plantor. Tagetesen blev en lång stjälk med en blomma i toppen tongue.gif
yenny
ja jenny brukar vara upptaget.... som är mitt riktiga namn... då bytte jag ut j till y i början smile.gif
zaaritha
Men; detta har väl vart uppe flera gånger??
Salvia
spelar det nån roll om frågan har varit uppe förut???
Det finns ju hela tiden nya människor som kommer till den här sidan.Eller är det bara GAMLA medlemmar som får svara.?
Jag heter salvia det tog jag för att det var fint .Annars heter jag Ann-Charlotte
*Felix matte*
CITAT (Salvia @ 19-06-2005, 22:14)
spelar det nån roll om frågan har varit uppe förut???
Det finns ju hela tiden nya människor som kommer till den här sidan.Eller är det bara GAMLA medlemmar som får svara.?
Jag heter salvia det tog jag för att det var fint .Annars heter jag Ann-Charlotte

Varför så irriterad? Det är väl ingen som sagt att bara "de gamla" medlemmarna får svara ohmy.gif wink.gif

Mig stör det absolut inte om en fråga varit uppe tidigare... anledning till att jag gav länken var att många kanske inte ids svara på frågan en gång till och då kan det vara kul att ha uppgifterna ändå.... eller... Vad tycker du Ann-Charlotte?
Salvia
Jag är inte irriterad ,jag bara reagerade på att 2 personer skriver att frågan varit uppe tidigare,vad gör det, vilken länk?
*Felix matte*
CITAT (Salvia @ 19-06-2005, 22:51)
Jag är inte irriterad ,jag bara reagerade på att 2 personer skriver att frågan varit uppe tidigare,vad gör det, vilken länk?

Om du klickar på "Frågan har varit uppe tidigare " i mitt inlägg så får du fram sidorna där forumdeltagare berättar varför de valt sina nick.

Såg att du varit medlem ganska länge och tog då för givet att du visste hur "länkning" funkade.
Ett litet tips... om du ser något understruket... testa då att klicka på det... oftast är det en länk till något relaterat till tråden.
Allis
Min katt heter Alice, därav namnet Allis tongue.gif
Jif
Jag kallade mig Vim efter rengöringsmedlet. Men sedan bytte de namn till Jif och då var det ju lika bra att byta själv också.
AndreasBlomquist
Jag har mitt nick för att jag.. hör och häpna, heter Andreas i förnamn och Blomquist i efternamn ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Katarina H
Jättekul fråga tycker jag (som har ett rätt tydligt nick ... :-) ) Det var kul att få länken till tidigare diskussion och jag tycker att det är kul att ta den igen. Det finns ändå 6000 registrerade nicknames, så svara på!
Hannele
CITAT (Felix matte @ 19-06-2005, 22:58)
Ett litet tips... om du ser något understruket... testa då att klicka på det...
oftast är det en länk till något relaterat till tråden.

Jag klickar och klickar... unsure.gif biggrin.gif

(Man ska endligt nya skrivregler inte använda understrykning
annat än till länkar, för att minska missförstånd.)
birgitek
Och jag skriver under signaturen Birgit Ek, för så heter jag.
cic
Och jag heter Ciczie, men kallas för Cic.
*Eko*
Och jag har E från mitt förnamn, och "K" och "o" som i Ko från mitt efternamn. rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon