Jag har så väldigt ont i min nacke som att det bränns och knakar så att jag tror att huvudet trillar snart!?
Det är mycket svårt för mig nu at rensa i mina rabatter så det får bli ogräsigt tyvärr
Och att bada i skön vågar jag inte ens att tänka på
Men jag KAN vara ute med mina vovvar
kristerh
16-06-2005, 14:03
Har du ingen sån där vetekudde som man kan värma i micron jätteskönt att lägga på axlarna när man har ont i nacken, annars kan du testa med att spruta hett vatten på det onda i duschen och samtidigt massera. krister
pejori
16-06-2005, 14:07
det låter som om du har fel sittställning framför datorn jag får så om jag sitter för länge vid datorn försök att tänka på att sänka axlarna, sätt gärna en lapp på skärmen som påminnelse
*Felix matte*
16-06-2005, 16:04
Köp en halskrage på Apoteket... sån använder jag till o från när jag har mer ont i nacken....kostar 85kr
Saturnus
16-06-2005, 16:41
Sliter med nacksmärtor själv och vet hur ont du har.Jag lägger min vetekudde i frysen,det hjälper bättre en om du bruker den varm. God bedring. Her er en bra link om nacksmärtor. http://netdoktor.passagen.se/default.ns?lngItemID=3475
groowymama
16-06-2005, 17:02
Tack för alla tipsen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.