Full version: Nyfiken
rabalder
Jag undrar bara om de som inte talar om sin ålder på profilen är gamla?
Kanske lika gamla som jag. De flesta jag tittat på är yngre än 35år. sedan är det massor som inte talar om!
En stilla undran bara...
yenny
Endel kanske inte tycker det spelar någon roll!? För det gör det väl egentligen inte...
Ophelia
Håller med föregående "talare". Ålder är ju inget väsentligt här tycker jag.
Eva i Skåne
Jag tror inte det handlar om att inte avslöja sin ålder utan bara att vilja behålla sin anonymitet.
Med födelsetid och ett kanske lite ovanligt namn och ort (det är ju olika vad man vill avslöja) så finns möjligheten att någon kan snoka fram ens identitet.
Varför man skulle anstränga sig med det är en annan sak, men det finns ju många underliga figurer i vår herres hage... blink.gif

Hälsningar från en med vanligt anonymt namn och som blir 49 år i år.
Fröis
jag tycker inte åldern spelar så stor roll när man diskuterar. Det kan tvärtom vara bra att inte veta åldern, då skapar man inte förutfattade meningar om personen. Det samma kan gälla kön.
farbror B
CITAT (Fröis @ 16-06-2005, 22:09)
jag tycker inte åldern spelar så stor roll när man diskuterar. Det kan tvärtom vara bra att inte veta åldern, då skapar man inte förutfattade meningar om personen. Det samma kan gälla kön.

ajaj, skulle kanske inte kalla mej för farbror B då?
Då berättar jag ju vilket kön jag tillhör....

/hälsar faster B
Monica M zon 4
Jag är bara 5 år enligt min profil! laugh.gif tongue.gif Hade ingen lust att lägga ut hela personnumret på nätet. Har skrivit i min information att jag är drygt 40 år. Tycker inte ålderna har så stor betydelse!
farbror B
CITAT (Monica M zon 4 @ 17-06-2005, 09:53)
Jag är bara 5 år enligt min profil! laugh.gif tongue.gif Hade ingen lust att lägga ut hela personnumret på nätet. Har skrivit i min information att jag är drygt 40 år. Tycker inte ålderna har så stor betydelse!

näe inte såå väsentligt, men rätt kul att veta i alla fall=)
Vi pratar ju ofta om allt möjligt här, alltifrån bantning till grannsämja och samliv.
Min ålder kan man i alla fall läsa på profilen. smile.gif
pejori
tycker väl heller inte att det har så stor betydelse smile.gif smile.gif
är inne ibland på ett chattforum, där det mesta disskuteras smile.gif
diskuterade en hel del med en tjej, som hade både vettiga och vuxna idéer och tankar smile.gif smile.gif
det dök upp en hel del sexuella skämt och anspelningar, men det verkade hon inte störas av. smile.gif smile.gif
sedan vid ett inlägg om skolavslutning, kom det fram att hon var elva år!!!!! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
där ser man, åldern är nog inte så viktig, men en utgångspunkt när man funderar över varför någon skriver som den gör i en disskution wub.gif wub.gif
carol
Jag brukar säga hur gammal jag är när någon frågar. Har bara ingen lust att bli grattad på forumet... tongue.gif
farbror B
CITAT (carol @ 17-06-2005, 14:01)
Jag brukar säga hur gammal jag är när någon frågar. Har bara ingen lust att bli grattad på forumet... tongue.gif

hehe
hur får folk egentligen reda på när man fyller förresten?
Pixi
jag är äldre än min skostorlek
farbror B

Denna tråd är missvisande!!

Titta får du se... wink.gif wink.gif
Pixi
CITAT (farbror B @ 17-06-2005, 14:26)

titta på vad?
stennie
CITAT (farbror B @ 17-06-2005, 14:26)

Och vad trodde du att du skulle få se tongue.gif

Eller nu var kanske bara NYFIKEN!!!! laugh.gif
farbror B
Men erkänn att man blir nyfiken? biggrin.gif
Christoffer
CITAT (rabalder @ 16-06-2005, 21:25)
De flesta jag tittat på är yngre än 35år.

Märkligt... de flesta jag tittat på är över 35, så min uppfattning om odla är att majoriteten är över 35.
*Eko*
CITAT (Christoffer @ 17-06-2005, 14:45)
CITAT (rabalder @ 16-06-2005, 21:25)
De flesta jag tittat på är yngre än 35år.

Märkligt... de flesta jag tittat på är över 35, så min uppfattning om odla är att majoriteten är över 35.

Tänk - förr var 50 ett streck över mittilivet- är det 35 nu?? biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon