Full version: Skapa inlägg
Inga från Närke
Slänger in en liten brasklapp.
Vi (Ni) pratar om vad som hör hit och jag tycker personligen att det är lika rörigt som vanliga" småprat ej trädgårdrelaterat".
Skulle man inte kunna göra så här:
En del vill ha flera avdelningar men det kunde man väl skap en tråd med rubrik så slipper man kanske skapa en massa nya trådar.
t.ex.
Fjärilar, Fåglar, Natur, Småkryp, Vatten o.s.v. de som har bilder då som platsar under varje rubrik/tråd lägger sin bild där, finns det ingen som passar skapar man en ny rubik/tråd med passande text så kan fler lägga in under den.
Som det nu är tycker jag det är huller om buller, då kunde vi ha haft kvar som i småprat Dagens bild och Våra djur och fortsatt där.
Är jag då intresserad av fjärilar så kan jag öppna den tråden. Är jag intresserad av Fåglar öppnar jag den o.s.v. Skulle bli mera överskådligt.
Det vore synd om era fina bilder försvinner i mängden huller om buller tycker jag. Vad tycker ni om förslaget.
yla
ingen dum ide alls egentligen för de skulle vara kul o kunna öppna en tråd me bara fjärilar till exempel o så läsa allt intressant där om dessa
rolleyes.gif de gälle r bara att alla då skulle vara diciplinerade o stoppa in saker där de hör hemma

fast hmm hmm jaja kanske de skulle funka va kan nte nån göra en omröstning
för avdelningen gillar jag skarpt
bara de inte blir tjaffs tongue.gif rolleyes.gif laugh.gif ohmy.gif
zaaritha
Men; är inte denna länk bra--då?
pejori
vi har ju bara haft avdelningen i två dagar, så ge den lite tid, så faller det nog på plats så småningom wub.gif wub.gif
yla
CITAT (pejori @ 17-06-2005, 22:25)
vi har ju bara haft avdelningen i två dagar, så ge den lite tid, så faller det nog på plats så småningom wub.gif wub.gif

tror jag me rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon