Full version: M.C
rabalder
Min man vill att vi ska skaffa oss en varsin motorcykel.
Jag har åkt ibland men gillar det inte. föredrar en snabb sportbil i såfall.
Han sitter på blocket och drömmer. Jag har sagt att han kan skaffa en själv. Det vill han inte (synd). Jag skulle hellre lägga pengarna på att bygga fina hundgårdar med värme i kojorna, eller köpa lite nya möbler!
lite trist att man inte har samma intressen!
solkatten
Finns inget bättre än motrocykel!

Jag måste bara få tid till att köra min till verkstaden och få den fixad efter jag körde omkull. sleep.gif
kristerh
Jag gillar inte mc, iallafall inte de där som för sånt förb oväsen, de skulle bara få köras ute i skogen eller nåt, fast om man kör sakta o "glider" låter de inte så mycket, så det är nog fel på förarna.
krister
farbror B
Jamen, tänk bara... få kränga på sej ett svettigt läderställ, lägga magen på tanken, spänna fast en kromad brandhjälm och bränna med boysen... smile.gif
kristerh
fast de där man ligger på rygg i, och ligga med armarna uppåt kan ju inte vara så skönt i längden.
krister
Pirum
CITAT (kristerh @ 20-06-2005, 15:49)
Jag gillar inte mc, iallafall inte de där som för sånt förb oväsen, de skulle bara få köras ute i skogen eller nåt, fast om man kör sakta o "glider" låter de inte så mycket, så det är nog fel på förarna.
krister

Absolut inte, i skogen ska man inte ens få cykla, enligt min ringa mening. Inne i staden var det idag två sådana där flåbusar som brände iväg så att hundar gnydde, barn grät och mormödrar hötte med käpparna. Ok, viss överdrift, men sådana där hörs flera kilometer bort, och borde för det första kriminaliseras förutom på tävlingsbanor, och för det andra är det bättre att de är i staden än i skogen, med tanke på djur osv. Vi människor som bor i staden får ju skylla oss själva, vad gäller ljud, trängsel, etc.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon