Full version: Vår sommar
*Felix matte*
Bilder från 1 - 18 juni

Fenja
Otroligt, man fattar knappt att det är så stora skillander i vårat lilla land! Kul att se, tack.
Mvh
Fenja
yla
fantastiskt fort de går då de sätter igång
dina växter däruppe vet att de e brått
tongue.gif rolleyes.gif
härliga bilder
amaira
fin bildserie. Grattis till sommaren Agneta wub.gif . NU är det i alla fall VACKERT att bo där uppe, fast när sover du?

Även här nere i Stockholmstrakten är det ljust om nätterna. Jag har "bindel för ögonen" när jag sover!! Solen skiner ju rakt in genom fönstret på mig, vid en okristlig tid på natten. Och det är inte alltid som jag vill gå upp så tidigt. Ibland sover jag faktiskt till nio!! I alla fall till sju. (sjusovare är jag nog)

Vackra färger på dina blommor, och vallmona är ju bara för UNDERBARA!! Är det sibirisk vallmo?
Eva i Skåne
Jättekul att se Agneta wub.gif
Det är lite ofattbart för mig här nere i södra delen av landet att ni kan växla från snö och is till grönska och sommarblommor på två veckor sleep.gif
*Felix matte*
CITAT (Eva i Skåne @ 20-06-2005, 22:47)
Jättekul att se Agneta  :wub:
Det är lite ofattbart för mig här nere i södra delen av landet att ni kan växla från snö och is till grönska och sommarblommor på två veckor  -_-

11 juni var skogen mörk... 12 juni på eftermiddan var det redan riktigt grönt... javisst är det svårt att fatta att det kan ske "över en natt"
Det här fotade jag på väg till brorsan idag... tyckte bara att allt grönt var sååå fint. wub.gif det är gamla kasen (soptippen)

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon