Full version: Upp och hoppa
wolkenkrabber
god morgon, är uppe extremt tidigt idag, suck sad.gif

ajja trevlig dag på er alla biggrin.gif
*Felix matte*
Gomorron! biggrin.gif
Ha en jättefin dag du också. wub.gif
wolkenkrabber
mmm havregrynsgröt med äppelmos o mjölk, två löskokta ägg med kaviar och en trippel kaffe biggrin.gif kan man starta dagen på ett bättre sätt? tongue.gif
andersen
Hehe jo det kan man wolkenkrabber jag börjar min dag med filmjölk och flingor,ha en bra dag alla på forumet.
Annkina
Godmorgon själv!

Var har du fått uttrycket "Upp och hoppa, Frukostloppa!" ifrån?

Har bara hört det av min mamma som säger att mormor alltid sa så.
Fast mamma sa "Upp och hoppa gamla loppa". Så det har jag vaknat till under hela min uppväxt. biggrin.gif
groowymama
Godmorgon;väldigt vad pigga ni är biggrin.gif Själv blev jag väckt av mina hundar 8:30 och är såååå trött sååå laugh.gif
gunvor
CITAT (wolkenkrabber @ 19-06-2005, 06:26)
mmm havregrynsgröt med äppelmos o mjölk, två löskokta ägg med kaviar och en trippel kaffe biggrin.gif kan man starta dagen på ett bättre sätt? tongue.gif

vill oxå ha havregrynsgröt - men har glömt köpa mjölk!! Men en trippel kaffe har jag fått till mina pågens lingongrova mackor!
AndreasBlomquist
CITAT (wolkenkrabber @ 19-06-2005, 06:26)

Låter som en toppenfrukost och jag ska följa ditt exempel och sätta i mig detsamma om en timme eller så.. fast utan detta rävgift som också går under namnet kaffe... *huga* wink.gif
wolkenkrabber
CITAT (Annkina @ 19-06-2005, 08:37)
Godmorgon själv!

Var har du fått uttrycket "Upp och hoppa, Frukostloppa!" ifrån?

Har bara hört det av min mamma som säger att mormor alltid sa så.
Fast mamma sa "Upp och hoppa gamla loppa". Så det har jag vaknat till under hela min uppväxt. biggrin.gif

en vännina till morsan kör med det uttrycket, vet inte vad hon fått det ifrån, mwn det rimmar skönt i munnen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon