Full version: Tack
estet
alla som märker ut sina spindelinlägg!
Är känslig för sånt... blink.gif Kan ta allt annat men inte just de där rackarna.

Suverän avdelning måste jag få säga! wub.gif
ninnisky
CITAT (estet @ 19-06-2005, 22:01)
alla som märker ut sina spindelinlägg!
Är känslig för sånt... blink.gif Kan ta allt annat men inte just de där rackarna.

Suverän avdelning måste jag få säga! wub.gif

...... har tänkt i flera kvällar nu att skriva ett tack för alla spindelvarningar smile.gif smile.gif men det blev liksom inte av förrän nu
wub.gif wub.gif
Blir trots allt lite, lite nyfiken på vad det är för bilder jag missar rolleyes.gif
men tänker absolut inte titta!
*Felix matte*
Tar åt mig liiite av tacket biggrin.gif ... idag kom jag ihåg att sätta varning.

Har ju själv haft väldigt svår fobi för just spindlar ... men tack vare detta forum så har jag övervunnit det mesta... vill fortfarande inte ha dem på kroppen och inte heller inomhus.. men jag blir inte helhispig om jag ser bild i tidning... som förr då jag blundade och tog "nyptag" i hörnet och vände blad... och ibland var jag faktiskt tvungen att gå och tvätta händerna... de kunde ju ha kommit i kontakt med spindelbilden.

Idag har jag legat och sovit i solsäng ute på altanen... strax efter jag vaknat så såg vi den nästan vita spindeln som jag ställt fråga på... den fanns på staketet bara två centimeter från min solsäng ohmy.gif
estet
CITAT (Felix matte @ 19-06-2005, 23:20)
Tar åt mig liiite av tacket biggrin.gif ... idag kom jag ihåg att sätta varning.

Du ska ta åt dig! laugh.gif Din rubrik fick mej att skriva ikväll, som Ninnisky säger har jag oxå varit på gång länge med ett tack. smile.gif
zaaritha
Jag har haft fasa för spindlar; men har nu övervunnit den.
Utom för lockespindlar, eftersom de bits rejält, så är jag "rädd" för dem!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon