groowymama
Otroligt :jag är nämligen vaken sedan klockan 07:00 och anledning till det är att jag har tvättstuga tid biggrin.gif

Ute har jag varit med vovvarna och ätit frukost redan smile.gif

Alla möjliga och omöjliga tankar har börjat invadera mitt sinne tongue.gif
Det hade varit bra om jag kunde bli en upplyst person för då visste jag allt och behövde inte längre fråga men förrseten net det skulle jag inte vilja;frågorna och frågandet är så roligt och intressant biggrin.gif wub.gif smile.gif rolleyes.gif

Idag skall jag till Eskilstuna och röntga lungorna igen.

Vad skall ni andra göra idag eller har ni några planer?
råse-marie
Vi ska bada i våran lilla barn pool på tomten smile.gif
Förhoppningsvis kommer det hit någon kompis och käkar lite lunch .
Sommar ...sommar ....SOMMAR!!!!!! wub.gif wub.gif wub.gif

I love it
Rossi
Jobba.
renate
Vara ute och njuter av sommaren,går till biblioteket och låna nya böcker,handlar lite. tongue.gif
Jill-Ulrika
Idag ska jag ut på stan och köpa kedjor och vattenkristaller till mina amplar. Hoppas det inte blir alltför dyrt sad.gif

När jag kommer hem ska jag försöka klura ut några idéer och uppslag till frilansartiklar. Tyvärr har jag "idétorka" så förslag på artiklar är alltid välkommet rolleyes.gif
Rossi
CITAT (Jill-Ulrika @ 20-06-2005, 11:13)
När jag kommer hem ska jag försöka klura ut några idéer och uppslag till frilansartiklar. Tyvärr har jag "idétorka" så förslag på artiklar är alltid välkommet rolleyes.gif

Inom vilket område? Eller är det helt fritt? Du kanske kan få förslag här. smile.gif
Jill-Ulrika
CITAT (Rossi @ 20-06-2005, 11:17)
CITAT (Jill-Ulrika @ 20-06-2005, 11:13)

Inom vilket område? Eller är det helt fritt? Du kanske kan få förslag här. smile.gif

För tillfället gäller devisen "anything goes" annars ligger är mina specialområden inom konst, kultur och design. Men det hindrar ju inte andra idéer.
*Eko*
Idag firar vi min dotters födelsedag wub.gif
Madeleine1
...till Eskilstuna... Var bor du? (Bor inte i Etuna men in närheten...) Hur gick det med lungröntgen? PMa om du vill...
groowymama
CITAT (Madeleine1 @ 25-06-2005, 23:24)
...till Eskilstuna... Var bor du? (Bor inte i Etuna men in närheten...) Hur gick det med lungröntgen? PMa om du vill...

Jag bor i Strängnäs.
Jag var tvungen att ändra tiden till den 27.6.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon