*Eko*
Så vacker den är! Och blommar lagom till min dotters födelsedag idag!
wub.gif wub.gif wub.gif rolleyes.gif wub.gif wub.gif biggrin.gif wub.gif wub.gif wub.gif laugh.gif wub.gif wub.gif biggrin.gif wub.gif wub.gif wub.gif rolleyes.gif

wub.gif
kerstin z5-6
Kul ! Här är min variant -nystartad

Hälsa Grattis på Födelse dagen till dotra smile.gif DIn ser ut som en betonicifolica smile.gif Min är nog en Lingholm -bägge är sköna eller hur ? smile.gif
Caprice
Oj, va snygga de är, båda två...! wub.gif

Den vita sorten, ser den likadan ut, fast vit då..?
Undrar eftersom jag köpte de precis... Odlaerbjudandet, ni vet... smile.gif

Caprice
kerstin z5-6
ja den ser likadan ut .. fast vit smile.gif
*Eko*
CITAT (kerstin z5-6 @ 20-06-2005, 23:05)
Kul ! Här är min variant -nystartad

Hälsa Grattis på Födelse dagen till dotra smile.gif DIn ser ut som en betonicifolica smile.gif Min är nog en  Lingholm -bägge är sköna eller hur ? smile.gif

rolleyes.gif
Visst, är bägge sköna - kul att du upplyste mig om skillnaden (namnet på din!)
rolleyes.gif

PS: Tack för gratulationshälsningarna till dottern min!!!DS.
Rossi
Så vacker! Grattis! smile.gif
Caprice
CITAT (kerstin z5-6 @ 21-06-2005, 12:49)
ja den ser likadan ut .. fast vit smile.gif

wub.gif

Caprice
shiva
Ni bara ljuger! Det finns inga meconopsis i Sverige. Jag säger bara- fotomontage! biggrin.gif
kerstin z5-6
Inte alls -detta är tex den som efter det att du slängt dem upp i bana runt jorden , landade här grodde o blommade .. laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif hihi laugh.gif
Vi tar väl en nääärbild smile.gif

eller kanske en annan -från sidan :)fröna är rätt grobara har jag hört ..
shiva
Hördududu, Kerstin, din fräckis, jag kanske tar reda på var ditt hus bor, tar på mig mina jättestora hopp-klamp och tramp stövlar. Sen kanske jar svänger förbi och "snackar lite fason" med Dina mecronopfisar. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Magnus.
Sulawesii
De är så vackra!
Till nästa år SKA jag lyckas med att få upp den från frö!
kerstin z5-6
haha tongue.gif Shiva -jag säjer som vanligt .. HÄR -är den lika lättodlad som potatis smile.gif
Du borde pröva så den igen ..., för ska du gå ända hit lär stövlarna vara slut , när du kommer fram .....
Blomstertanten
Grattis Eko !

Min har nu sin fjärde utslagna blomma !
Och en knopp till som är på gång !
wub.gif

Första blomman !
kerstin z5-6
De älskar kodynga ... ge gärna lite extra nu till midsommar så de gör sidorosetter
Blomstertanten
CITAT (kerstin z5-6 @ 22-06-2005, 20:55)
De älskar kodynga ... ge gärna lite extra nu till midsommar så de gör sidorosetter

Oj, oj, oj ! Hur sjutton ska jag få upp kon i rabatten utan att få allt nertrampat ?
tongue.gif
kerstin z5-6
ställ dig med en snöskyffel baktill i stället laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Din blå var snygg förresten laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon