råse-marie
Det fullkomligt ÖSER ner ............
Blommorna ligger utefter marken sad.gif sad.gif sad.gif hoppas att dom inte gått av .
Åskar och blixtrar .
Men idag har det varit väldigt kvavt hela dagen .
nu blir det väl lite bättre luft smile.gif
Anma
Ja, och nu har den kommit hit... sad.gif
Fast det gör inte så mycket, har legat på stranden/i vattnet hela dagen, från 10 till halv 5... så jag är rätt nöjd med idag! biggrin.gif
Lite mysigt med åska faktiskt, fast det tycker inte en av mina hundar, han är högre än köksbordet och ändå ska han ligga där under och trycka... synd om han.
brittmarie
Här börjar det nog snart. Det har börjat blåsa riktigt ordentligt och himlen är nästan svart.
Bäst att kontrollera batterierna i klockradion ifall det blir strömavbrott.
Ska upp halv sex imorgonbitti och brukar sova riktigt gott när det regnar.

Nu är det nog bäst att flytta på balkonglådorna så att växterna inte simmar bort under natten rolleyes.gif
lisselbo
Jo tack, nu är ovädret här också.
råse-marie

ja det verkar som att allt har klarat sig men vilket regnväder och det höll på ända tills i morse ......
MrNorth
Här i blekinge fick vi inget regn alls sad.gif Och det som behövdes så väl!!

/henrik
Rossi
Och i min del av Skåne bara lite muller och några få droppar. Det hade behövt att rensas rejält, men icke! Alldeles för varmt och kvalmigt är det. smile.gif
kristerh
Jag fick inte heller varken åska eller regn wink.gif först nu i morse kom det 5 mm
krister
Åsa, mälardalen zon 2
Här har det kommit en hel del 10mm i går kväll och 20mm i natt.
groowymama
Visst är det skönt att sitta inomhus då regnet bara öser ner smile.gif
råse-marie

Jodå visst är det skönt med en skur bara det inte "skurar " hela tiden laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon