Full version: Låter BLI!
amaira
Det finns en tråd här på småprat med underrubriken "läs endast om ni är bråksugna".

Jag har inte läst tråden!! biggrin.gif Är inte intresserad, bryr mig inte, vet inte vad som står i den, och vill inte heller veta!

Har inte öppnat den förut, tänker inte öppna den nu, och tänker inte öppna den sedan biggrin.gif

fick bara en sån lust att SÄGA det laugh.gif tongue.gif

Det är faktiskt många trådar här på småprat som jag bara hoppar över. Och tänka sig, jag har inte ens svårt för det. Tvärtom, hela kroppen skriker NÄ! bara jag ser dem.

Så - de trådar jag inte vill läsa, hoppar jag över.

Ville bara säga det. tongue.gif laugh.gif wub.gif wub.gif wub.gif
groowymama
Jag läser och förundras och går vidare wub.gif
fruberglund
CITAT (amaira @ 22-06-2005, 09:05)
Det finns en tråd här på småprat med underrubriken "läs endast om ni är bråksugna".

Jag har inte läst tråden!!  :D  Är inte intresserad, bryr mig inte, vet inte vad som står i den, och vill inte heller veta!

Har inte öppnat den förut, tänker inte öppna den nu, och tänker inte öppna den sedan  :D

fick bara en sån lust att SÄGA det  :lol:  :P

Det är faktiskt många trådar här på småprat som jag bara hoppar över. Och tänka sig, jag har inte ens svårt för det. Tvärtom, hela kroppen skriker NÄ! bara jag ser dem.

Så - de trådar jag inte vill läsa, hoppar jag över.

Ville bara säga det.  :P  :lol:  :wub:  :wub:  :wub:

Jag läste den och blev inte alls sugen på att bråka...visst är jag lugn och harmonisk biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Har till och med glömt vad den handlade om smile.gif

Hoppar alltid över det som inte verkar intressant och har mer och mer börjat hoppa över trådar som inte har någon vettig text...t.ex. som din: Låter BLI!, hahaha, eller såna där det står gissa det här....vad är det här!

Vill helst veta innan vad det är jag ska läsa om!
renate
Gör i stort sätt som du Amaira,det som inte är intressant för mig,hoppar jag bara över. Nu på sommaren är min dator inte på så mycket,bara när jag ska lägger in bilder,och då skumma jag över forumet med.
De flersta av mina bilder har jag på AoT forum.
I dag är det lite tråkigt väder,därför är jag här en liten stund.Så måste jag tömmar kameran.
Ha det bra i den ljuva sommaren.
Caprice
Det händer att jag läser "såna" trådar...

Däremot förundras jag över att en del blir så upprörda över att inte alla har samma uppfattning som dem...?

Jag skakar oftast på huvet och går till nästa tråd...

Caprice
carol
Äsch, den tråden var väl inget, alla bara hälsade honom välkommen i princip. smile.gif Oftast tycker jag att det spårar ur värst i trådar som börjar helt harmlöst.
Rossi
Och jag kan förundras över att så många ändå svarar på vissa trådar som jag uppfattar som nonsens-trådar.... Fast i och för sig så måste jag ju erkänna att jag tycker att den här tråden är en nonsenstråd (f'låt amaira - menar inget illa om DIG) och ändå svarar jag så jag lever ju inte som jag lär .... smile.gif
groowymama
CITAT (Rossi @ 22-06-2005, 13:57)
Och jag kan förundras över att så många ändå svarar på vissa trådar som jag uppfattar som nonsens-trådar.... Fast i och för sig så måste jag ju erkänna att jag tycker att den här tråden är en nonsenstråd (f'låt amaira - menar inget illa om DIG) och ändå svarar jag så jag lever ju inte som jag lär .... smile.gif

Jag tror att vi människor behöver mera "nonsense" för at inte ta livet alldeles för allvarligt biggrin.gif laugh.gif tongue.gif rolleyes.gif
Rossi
CITAT (groowymama @ 22-06-2005, 15:50)
Och jag kan förundras över att så många ändå svarar på vissa trådar som jag uppfattar som nonsens-trådar.... Fast i och för sig så måste jag ju erkänna att jag tycker att den här tråden är en nonsenstråd (f'låt amaira - menar inget illa om DIG) och ändå svarar jag så jag lever ju inte som jag lär ....  :)

Jag tror att vi människor behöver mera "nonsense" för at inte ta livet alldeles för allvarligt biggrin.gif laugh.gif tongue.gif rolleyes.gif

Hm, undrar vem av oss som tar det mest på allvar ..... smile.gif
groowymama
CITAT (Rossi @ 22-06-2005, 15:53)
Och jag kan förundras över att så många ändå svarar på vissa trådar som jag uppfattar som nonsens-trådar.... Fast i och för sig så måste jag ju erkänna att jag tycker att den här tråden är en nonsenstråd (f'låt amaira - menar inget illa om DIG) och ändå svarar jag så jag lever ju inte som jag lär ....  smile.gif

Måtte vara jag eftersom jag talar om det biggrin.gif
*Eko*
CITAT (groowymama @ 22-06-2005, 16:10)
CITAT (Rossi @ 22-06-2005, 15:53)
Och jag kan förundras över att så många ändå svarar på vissa trådar som jag uppfattar som nonsens-trådar.... Fast i och för sig så måste jag ju erkänna att jag tycker att den här tråden är en nonsenstråd (f'låt amaira - menar inget illa om DIG) och ändå svarar jag så jag lever ju inte som jag lär ....  smile.gif

Måtte vara jag eftersom jag talar om det biggrin.gif

Jag beundrar groowymamas storsinthet och självrannsakan rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon