Full version: Musik och festival!
farbror B
Själv ska jag se P-Floyds fenomenala "tribute to Pink Floyd" i deras lada i skogen i sommar...
Vad ska ni se? smile.gif
Rossi
CITAT (farbror B @ 22-06-2005, 14:21)
Själv ska jag se P-Floyds fenomenala "tribute to Pink Floyd" i deras lada i skogen i sommar...
Vad ska ni se? smile.gif

Grattis! Såg den i Malmö för ett tag sedan och den var suveränt bra!

Vet inte vad vi ska göra. Anastacia kommer ju hit senare i sommar men jag vet inte.
carol
Ah var ju på konsert igår ju! biggrin.gif REM i Göteborg. wub.gif

Sen ska jag på Green Day på Scandinavium 3 juli och Lars Winnerbäck på slottsruinen i Borgholm 13 juli. Det är vad jag vet än så länge. smile.gif
farbror B
CITAT (carol @ 22-06-2005, 14:27)
Ah var ju på konsert igår ju! biggrin.gif REM i Göteborg. wub.gif

Sen ska jag på Green Day på Scandinavium 3 juli och Lars Winnerbäck på slottsruinen i Borgholm 13 juli. Det är vad jag vet än så länge. smile.gif

REM

*avis* rolleyes.gif
carol
Så här tyckte gp.
wub.gif
wolkenkrabber
STORSJÖYRAN!!!!!!! biggrin.gif
cic
Det blir U2 28 juli.

Har varit på Hultsfred, Roskilde, Arvika, Västervik.. År ut och år in. Pallar inte festivaler längre. Inte på ett tag i alla fall. Skulle va Visfestivalen i Västervik i så fall.
Reserv
CITAT (wolkenkrabber @ 22-06-2005, 17:10)

Vad kostar Storsjöyran? Sundsvalls gatufest kostar 630 spänn i förköp för en tredagars biljett. Hutlöst tycker jag, det ska väl va´för Uggla som man kanske går en dag då, men det kostar 300. sad.gif
wolkenkrabber
CITAT (Reserv @ 22-06-2005, 23:12)
CITAT (wolkenkrabber @ 22-06-2005, 17:10)

Vad kostar Storsjöyran? Sundsvalls gatufest kostar 630 spänn i förköp för en tredagars biljett. Hutlöst tycker jag, det ska väl va´för Uggla som man kanske går en dag då, men det kostar 300. sad.gif

750 spänn för en tredagars
650 för en tvådagars
endagars vet jag inte
köper man i grinden kostar en biljett på torsdagen 200

fredag och lördag kostar 300

men jag tycker att det är vär det, det är så många bra artister
*Felix matte*
och jag ska ta mig tid att gå och lyssna på Östen med resten på fredag 1 juli wub.gif

På Kirunafestivalen så klart. biggrin.gif
Maria i Helsingborg
Dottern ska se Darin........jag hade gärna sett Sundström wub.gif
cic
CITAT (Maria i Helsingborg @ 22-06-2005, 23:16)
jag hade gärna sett Sundström  :wub:

I LOVE Sundström! Allt han skriver, sjunger och filosoferar om.. wub.gif wub.gif
lotta_
En eller ett par kvällar på Piteå Dansar och Ler (PDOL) blir det nog, det brukar vara trevligt.
mamamaggan
Någon kväll på den lokala rockfestivalen blir det väl i år också. Vi hörde faktiskt något som lät som musik även i våra öron förra året så varför inte se om vi kan hitta något i år också. Det gäller att vidga sina vyer laugh.gif .
Tajjson
Det blir någr konserter i sommar...
Black Sabbath, Peps Persson och Blodsbandet, sen blir det väl en kväll på Jazzfestivalen i slutet på juli.

Förövrigt skulle jag också kunna tänka mig att se Sundström, men jag vet ju inte om/när han spelar.
*Felix matte*
Här kan du se Stefan Sundströms turneplan.

Steffe på P3-live igen!

P3 Live kommer att sända HELA Stefans konsert på Berns i Stockholm (inspelad den 1/11 2004) på Midsommardagen mellan 12.03 och 14.00!

Tidigare har P3 sänt en timme av konserten men nu blir det alltså hela (2 timmar lång!!).

Berit
Love and peace festival i Borlänge , när du ändå är så nära

mvh
Berit biggrin.gif
Kjellepelle
Det blir Ulf Lundell på Skansen den 21:a Juli för mig, Han blir bara bättre och bättre med åren.
Berit
Black sabbath i Stockholm , Jerry Williams still going strong (i 'Rättvik och söderbärke) och för mig operafestivalerna på dalhalla varje år. Men först p-floyd.

With plesure

Berit
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon