pisanggoreng
Var i Frankrike i förra veckan och köpte trots högst bristfällig franska ett nummer av "Mon Jardin et Ma Maison", vilket var givande.

Så jag tänkte fråga er om ni prenumererar eller köper då och då någon utländsk trädgårdstidning, och i så fall vilken. Har ni en www-adress till den är det såklart ett plus.
Maria i Helsingborg
Min man köpte (ja, köpte och köpte, han fick den visst på köpet då han köpte en fisketidning) biggrin.gif "BBC GARDENERS´WORLD" till mig för någon månad sedan. Trevlig tidning!

Caprice
Jag brukar gå in på nätet och läsa i Organic Gardening ibland, rätt bra artiklar... Och mycket matnyttigt i allmänhet...

Caprice
solkatten
När jag har varit i London eller på någon flygplats har jag alltid kollat in och köpt engelska trädgårdstidninger. Och då har jag köpt allt jag kommit över, så nu har jag en försvarlig hög men det är svårt att plocka ut favoriter, de flesta är bra på sitt sätt.
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag köpte ofta tyska trädgårdstidningar och några år prenumererade jag även på en tysk trädgårdstidning. Det finns många olika där, bl.an. specialtidningar som utkommer några gånger om året och då bara handlar om ett tema.

Och jag sparade alla tidningar, så nu har jag ingen trädgård längre men en massa trädgårdstidningar

Elisabeth
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon