Hortica via Löta - Nu har ag planterat o planterat mera EARTH SONG FOLKSINGER GOLDEN UNICORN- PRAIRIE PRINCESS FRONTENAC LOUIS JOLLIET SIMON FRASER
CAPTAIN SAMUEL HOLLAND
mfl kom ... -alla rosor var barrotade o de såg fina ut:) Så här ser tex Folksinger ut -Buck ros i blom .. hoppas min blommar snart:)
Helen i Piteå Zon 5
23-06-2005, 23:37
MILDA MAKTER!! Hur många sorter har du nu? Lever din Marie Bougnet på stam? Du får fota lite rosbilder senare så vi får se. /Helen
Caprice
23-06-2005, 23:39
Tjusiga..!
Tycker Frontenac har så vacker färg, såg en fantastiskt exemplar på Madeira.... och Golden unicorn är så vacker..! Har sett den i blom...
Lyckliga du...!
Caprice
Kajsa
24-06-2005, 08:53
Vacker, kul med ovanliga sorter ett par Kanadensare tror jag, är övriga härdiga hos dig eller blir det lite krukor också. Visst är det fint nu, massor av rosor har knopp, kamerarunda varje dag nu i trädgården
kerstin z5-6
24-06-2005, 12:59
De nämnda ska alla vara ute -ej krukodlas Det är Lolle -Louis B jag har på stam och den lever o kommer nu , om än lite senare än vad den borde ha gjort .. men det var en hemsk höst o vår .. så han gör väl så gott han kan
onlyirishbiddy
27-06-2005, 08:43
oj oj oj,
Vill ha: EARTH SONG PRAIRIE PRINCESS FRONTENAC LOUIS JOLLIET
Hur och var och på vilket sätt har du köpt/beställt?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.