Oooo.,.jag är så glad att vårt missförstånd klarnade!!!
Ha en underbar midsommarnatt...
nu skall jag ut ock plocka sju sorters blommor...
bara för ros skull..
Nähä... jag drömmer inte ... längre.... eller gör jag det???
Kramar till alla
zaaritha
24-06-2005, 23:04
Lite mörkt nu att plocka blommor!!
Beror ju på var du bor??
Vad har du för sorts hund?
Blandning...
Joodå... om jag inte hittar annat så i mina rabatter...
Kram Zaaritha.. gott att det klarnade och vi blev sams.! Det gillar jag skarpt och vill önska dig riktig god natt ... och på återhörande.....
stennie
24-06-2005, 23:08
Jag önskar också alla en härlig midsommarnatt........
zaaritha
24-06-2005, 23:24
Känns lite "tidigt" att säja "God-natt", på midsommaraftonsnatten!
Ska man inte va´uppe hela natten??
netaave
24-06-2005, 23:31
Nu har jag skickat ut gäster till husvagnen, vi har haft en underbar dag som började med att vi gjorde en liten midsommarstång av scheresminkvistar och blomster.
Sillunch i solgasset på nya altanen (invigning idag)
Prat och mycket skratt innan vi grillade tigerräkor och lax.
Vi har suttit ute ända till nu och det har varit jätteskönt.
I morgon är det traktorkortege med lövade skrindor genom hela Björklinge (!) 50 st från Sätuna herrgård till festplatsen där det är dans runt stången, allsång, trollkarl, knattedisco och tivoli.
Det är dans där både i kväll och i morgon men jag har dansat flera dagar så vi avstod i kväll iaf.
Ha en fortsatt trevlig helg alla!
CITAT
Ska man inte va´uppe hela natten??
Nej det är klart man inte ska! Hur ska man då kunna drömma om sin tillkommande, om man inte redan har nån alltså...
zaaritha
24-06-2005, 23:35
Ja, jag har ju en bra karl, men--drömma kan man väl.............??
Visst kan man få drömma, men då måste man väl gå och lägga sig först...? och det ville du ju inte...!
zaaritha
24-06-2005, 23:39
Nej, jag tycker att denna ljusa, lugna natt är så fin!
Det doftar så gott! Och--detta är väl det vi längtar till, när snön yr, vintertid?!
Precis! Tur att vi har så kalla och snörika vintrar så att vi verkligen uppskattar vår vackra korta sommar när den väl kommer!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.